כיצד מוצאים אולמות כנסים ראויים?


כל כך לא בא לי ללכת!

מדי מס' חודשים מישהו שאני מכיר קובע בריתה ומצפה שכולם יעצרו את התכניות למענו או למשל שהמקום עבודה שלך נזכר לקיים כנס נוסף. אין ספק, אם זה יהיה אירוע שנראה מושקע אבוא בשמחה, אבל בלאו הכי – הארנק קטֵן, לוח הזמנים עמוס ובכלל לא בטוח שהאירוע יהיה כיף. עם זאת, יש את הפעמים שכן. אם אתם רוצים, לקבל מידע נוסף לחצו כאן לקבלת מידע נוסף.

כולי תקווה שכל אירוע חגיגי מעתה ואילך, ידמה לאירוע ההוא, מטופח ומיוחד, שלא נתאכזב מההוצאה על האירוע, מעצם היציאה וכל המתלווה לכך, כמו הוצאות על דלק וכו'. אהבתי את העובדה שדווקא אישיות אפורה כמו הבוס שלי אירגן לעצמו אירוע כזה, אבל כך היה, אני אהבתי.

הפקות כנסים – התחלה טובה.

כמובן, כשהכיס מסודר – אין דאגות, אבל כשיש מספיק כסף והראש מקובע – האירוע יהיה משעמם. אפילו אירוע חתונה – לא חייב להיות מאוד מפואר, אך העיקר שיהיה מושקע ונעים. הרי איך ניתן להגיע אל איזה חור בקצה המדינה, כשדוחפים לכם קינוחים מגעילים וברקע שומעים דיסק להיטים שחוזר על עצמו עד שבא לבכות?

אפילו הדברים הפשוטים יכולים לקבל חשיבות, אם נשקיע עליהם מאמץ ויצירתיות. לדוגמא, בערב האירוע המדובר, המלצריות והמלצרים התחפשו לדמויות מצויירות והרגיש כאילו טוב להם עם עבודתם. עוד אלמנט שאהבתי היה התפריט, שקיבל התאמה מיוחדת לאירוע זה; מספר מנות בתפריט נקראו על שם ביטויים שגורים בפי צוות העובדים, מקסים ויצירתי לגמרי.

מה בדבר מיקום האירוע?

למיקומו של האירוע יש חשיבות קריטית, איני מתכוון רק מבחינת נוחות גישה, אלא לקונספט. נאמר, כנס בחיק הטבע – יהיה אוטומטית מיוחד, אפילו כשהאוכל לא אכיל. אם תשקיעו מספיק בפרטים, רוב החוגגים יסכימו לוותר גם על המרכיבים הבסיסיים לכאורה, כמו יום האירוע.

לסיכום, אירוע חסר השקעה זה לא כל כך נורא, אבל רצף של מקרים כאלה מביאים אותי להבריז בהפגנתיות. היתרון הוא שבתקופה האחרונה יותר ויותר אנשים מתחילים להבין שכל תחום האירועים בארץ שלנו לא מתעלה על עצמו מזה זמן רב ואפשר לשים לב להתרחשויות מיוחדות באירועים מסוימים. אנחנו פשוט צריכים לחשוב מחוץ לקופסא.

כתיבת תגובה