כך מצאתי עבודה מועדפת טובה

מורא לא מבוטל שהרגשתי כשעמדתי להשתחרר מהצבא התפתח מהעובדה שעוד לא הגעתי למסקנה לאן ממשיכים מכאן?! הלוא שכשאנחנו גומרים את הצבא והלימודים אנו כביכול נחשבים לילדים בוגרים, שצריכים לקחת ערובה על חייהם ובהתאם לכך להחליט במה לעבוד כל חייהם…

אמת ויציב, החברה מקווה שנגבש בזריזות החלטה לאן מועדות פנינו. אולם למען האמת, זה לא פשוט לקבל החלטה כה חשובה וברת משמעות. בדיוק בגלל זה, הבנתי שעליי להמתין שנייה אחת ולבחון את האפשרויות שלי, כמו לדוג' משרה בעגלות והרשמה לאוניברסיטה.

עבודה באילת

ובכן, לאחר מחשבה עמוקה החלטתי כצעד ראשון לספר את לבטיי לאנשי ייעוץ והכווונה היודעים איך לתרום למשוחררים טריים. סך הכול, אין אלטרנטיבה למקצוענים שמייעצים לאנשים כמוני כל יום. ובגלל זה, יכולים הם להעניק לי פרספקטיבה מתאימה שתעזור לי להבין יותר מי אני.

לאמיתו של דבר, הייעוץ המקצועי הנחה אותי להשיג החלטות רבות: ראשית ראיתי שעל מנת לשעוט קדימה כהלכה יש הכרח קודם כל להשיג סכום שנוסף לפיקדון יתן לי למצוא את דרכי שלי. אך בנוסף, הבנתי גם שבזמן זה מומלץ גם לבלות. ולכן, התחלתי לסרוק מקור פרנסה שיפתח בפני אופציה לעבוד ולכייף בו זמנית.

למצוא משרה לאחר סיום השירות

בימינו אנו, יש הרבה משרות למשוחררים. לדוגמא – עבודה באילת באין ספור תחומים כמו חקלאות. יחד עם זאת, ישנן גם עבודות באירופה בתחומים רבים כמו למשל מכירות, אבטחה ועוד. בשלב הזה, שקלתי מספר יעדים בהם ישנה עבודה. לשמחתי נחשפתי להרבה עבודות כמו עבודה בברצלונה ובפלורידה. הבנתי את המסקנה להיכן לטוס ובאיזה ענף לבחור הודות לעזרתם של היועצים המומחים ויצאתי אל הדרך.

היתרון המהותי העומד מאחורי המשרות הללו הינו הסיכוי להתפרנס ולבלות כאחד, לראות מקומות יפים ותוך כדי להרוויח את לחמי. מעבר לכך, קיבלתי החלטה לחתום את תקופת העבודה באנגליה בטיול מוצ'ילות מרהיב וארוך.

ללמוד מקצוע אחרי השחרור

בסיום תקופתי בארצות רחוקות הגעתי להחלטה שהגיע זמני להטביע חותם בעולם האקדמיה. אך ע"מ להצליח בכך כדאי תחילה להבין עד הסוף לאיזה ענף מעוניינים להתברג. בהתאם לכך, אפשר להחליט לאיזה קורסים להירשם. כמובן שע"מ ללכת אל הפקולטה המבוקשת יש כמובן לעמוד בכל תנאי ההרשמה, להשלים בגרויות כגון הבחינה באנגלית ולעבור פסיכומטרי עם ציון טוב.

עם זאת כמובן, המסקנה במה לעבוד לאורך כל החיים היא אינה פשוטה ולכן עשויה לבלבל את כולם. ולכן, מהותי מאוד להתחבט עם איש מומחה, שיש באפשרותו לתת לכם סיוע בר יישום ומכוון מטרה. ובמקרה שלי, ההליכה ליועץ עזרה לי להבין מה אני רוצה וגם הראתה לי מטרות נוספות, מסעירות ומלהיבות שעוד לא הכרתי לבד.

רוצים גם אתם לדעת עוד יותר על מגוון האופציות שמצפות לכם? חשים שאתם זקוקים לייעוץ והכוונה? קבלו פירוט נוסף בעמוד הבא וקבלו מענה ראוי.

כתיבת תגובה