ככה בוחרים שעון יד


כשאין כסף ליהלום קונים שעון? לחלק גדול מהאוכלוסיה שעון הוא הרבה מעבר לרק שעון. הרי בזמנים שלנו, בתקופה של הסמארטפונים , לא מוצאים בו תועלת או צורך, אם כך למה בעצם אנשים עוד רוכשים שעוני יד? וחשוב מזה למה הם מבזבזים עליהם סכומי עתק? (שעון יד עולה בקלות גם אלפי שקלים).

התשובה לשאלה הזו פשוטה מאוד – נושא השעה הוא לא הדבר החשוב, אלא הדבר המרכזי הוא מה שהשעון משדר – אלגנטיות ויוקרה וחשוב מזה הוא אביזר אופנתי ייחודי.

בדומה למוצרי איכות אחרים, מה שעושה רושם טוב ומחזיק שנים ארוכות הוא ברוב המקרים יקר. על כן חשוב לי לעזור ולהסביר לכולם ובעיקר לחולי השעונים , שכבר לא חייבים להרוויח כמו ח"כ ע"מ לרכוש שעון של פנריי וחשוב מזה לא צריכים למשכן את הרכב מתי שאנחנו מעוניינים להתפנק עם שעון יד חדיש.

שעוני גס

כמו שכתוב בפסקה הקודמת, אנו לא צריכים להוציא סכומי עתק על שעונים מיוחדים, כעת ניתן למצוא את המותגים והדגמים הכי שווים בסכומים נמוכים ואטרקטיביים, מאילו שיש ברוב חנויות השעונים. איך אתם שואלים? זה ממש פשוט, מעבר לביצוע סקר מקיף בחנויות ודוכנים אני ממליץ לברר גם את מחיר השעון שרציתם במספר חנויות וירטואליות, אני משוכנע ובטוח שהסכום שביקשו עבורו יהיה הרבה יותר זול.

חשוב להבין שחנויות מקוונות רוכשות את השעונים מאותם הספקים ומוכרות אותם לקהל הרחב במחיר נוח הרבה יותר מפני שהוצאותיהן קטנות בצורה משמעותית. אין להם תשלומי חשמל ומיסי ארנונה ובעצם כך הצרכן יכול להנות מהנחה ניכרת על שעון ממותג ויוקרתי.

בכל מקרה שקונים שעון יד גם אם מדובר בשעון ממותג ויוקרתי של אומגה או סאב או דגם יותר פשוט של סתם מותג, סופר חשוב לוודא שקיבלתם אכן מוצר מקורי ולא זיוף זול וכמובן גם, שהמוצר מגיע באריזה המקורית שלו, שקיבלתם את המס"ד שלו ואת נספח האחריות.

פרטים אלו מהותיים במקרה של קניה בחנות וירטואלית וקל וחומר בחנות רגילה. מעבר לכך קיימות די הרבה חנויות שמספקות לקהל הקונים פינוקים נוספים כמו שירות משלוח עד הבית, חריטה וכו' שיכולים להוות לחלק מהאנשים שיקול מרכזי בקנייה. אם אתם תרים אחרי מידע וטיפים נוספים – http://www.fwatch4u.com/ בו תוכלו למצוא טיפים, מחירים ופרטים ממבחר המומחים.

כתיבת תגובה