כלבים גזעיים עד הבית


חושבים להביא כלב? הבאתם גור והייתם מעוניינים לגלות כיצד צריך לטפל בו ולאלפו? הרצון או הבחירה להביא כלב היא צעד גדול ואסור שתתבסס רק על אהבה לבע"ח. לא מצליחים למצוא מידע על כלבים למכירה? רוצים לדעת הכל על יד שניה כלבים? לפניכם לא מעט טיפים שימושיים:

וודאו שהנכם מוכנים לחלוטין להכניס כלב לחייכם, הן מבחינת התמורה שהדבר יביא לחייכם ובהתנהלותכם היומיומית, והן מבחינת ההוצאות. הדאגה לרווחת הכלב משמעותה טיולים תלת-יומיים, האכלתו והשקייתו, והענקת אהבת אינסוף.

נוסף על כך, אימוץ כלבים כרוך בהוצאות כספים, קבועות ומשתנות, לוטרינרים, אוכל יבש, ציוד ותרופות במקרים של תאונה או בעיות בריאותיות. במידה ואתם עדיין לא מוכנים לעניין, מומלץ ביותר שתחסכו מעצמכם ומהכלב את כל הכאב הזה ותוותרו על אימוץ בתקופה הקרובה.

תמיד בחרו בכלב מעמותה ולא כלב מבעלים פרטי – כלב גזעי ממגדל תמיד ימצא בית, בעוד שכלביות בארץ עמוסות ברבבות כלבים נטושים יפהפיים. כלביות ועמותות רבות ממיתות בעלי חיים אשר נשארים במקום לאורך זמן, וגם אלו שאינן בוחרות לפעול בצורה הזו בדרך כלל אינן מצליחות להעניק למרבית הכלבים טיפול איכותי וצמוד מפאת העומס הרב. הכלביה תאפשר לכם להביא את החבר המושלם מתוך מגוון רב ובנוסף, כלב כלביות יעריף עליכם אהבה אדירה ולעד יהיה אסיר תודה בשל העובדה שהענקתם לו חיים חדשים.

לקחת גזעי או מעורב? למרות שכלבים גזעיים מעניקים לבעליהם יוקרה, דווקא מעורבים הם לרוב נבונים יותר, הם בעלי תוחלת חיים ארוכה יותר וסובלים פחות מבעיות בריאותיות.

הבאתם כלב הביתה? חשוב מאוד שתשקיעו באילוף. כלב אשר עבר חינוך זה כלב שמח, וכשמצבו הנפשי רגוע ושלו, גם לכם כיף יותר לחלוק את סביבת המגורים.

רוצים לגלות הכל על כלבים גזעיים? גילשו לאתר www.liberation.org.il/, שם תמצאו מידע על גזעי כלבים, שיטות חינוך, המון עצות, ואינפורמציה על ווטרינרים מומחים, מומחי אילוף, מזון וציוד.

כתיבת תגובה