כלים ואביזרים נלווים

בשנים האחרונות חלה האצה בפיתוח טכנולוגי של ייצור כלים ואביזרים נלווים לקוסמטיקאיות וטכנאיות ציפורניים. כיום נוצר מצב שבו התחרות בתחום מקצועות היופי גדלה, במונחים של היצע מול ביקוש קשה לאמוד את היחס המדויק, אך אין זה תלוש לומר כי על לקוחה פוטנציאלית יש לנהל מאבק מאחרי הקלעים. קוסמטיקאית ו/או טכנאית ציפורניים שמבקשת לנהל עסק מצליח, בעל שם בתחומו, המשדר מקצועיות ומניב תוצאות שמשווקות את עצמן – חייבת להשקיע לפני הכל ברכישת ציוד מקצועי מהשורה הראשונה. מכון יופי שמשדר יוקרה ומקצועיות הוא מקום שהלקוחות נהנות להגיע אליו. אמנם הלקוחה לא תשים לב להבדל בין שימוש במכונה שיוצרה במפעל בעל שם בינלאומי לייצור ציוד לבניית ציפורניים, לבין כזאת שיוצרה בסין בקו ייצור של כל דבר בשקל, אבל את מבחן התוצאה היא תתרגם לקביעת תור נוסף והפיכתה ללקוחה קבועה מן המניין.

רכישת כלים ואביזרים נלווים – רק מהמשווקים המורשים

חברת N&D Nail Design  גאה להימצא בחזית עם מגוון רחב של כלים ואביזרים נלווים בתחום הקוסמטיקה ובניית ציפורניים. חברתנו הינה משווקת מורשית של שמות גדולים וביניהם  Credo שהפכה מזמן למותג בתחום ייצור כלי עבודה מכאניים לפדיקור ומניקור. כמו כן, מייצרת חברתנו מוצרי טיפוח לציפורניים תחת מותג החברה N&D Nail Design המיוצרים במעבדות בארץ ובחו"ל תוך הקפדה להתאים את המוצרים לאקלים הישראלי החם ברוב חודשי השנה ובכפוף לדרישות משרד הבריאות על-פי התקנים הקפדניים ביותר. שימת הדגש במוצרים המשווקים ונמכרים על ידינו הינה: שימושיות, איכות, מקצועיות וחדשנות. גם בייצור עצמי וגם בשיווק של כלים ואביזרים נלווים, ניתנת משמעות רחבה לפיתוחים טכנולוגיים עכשוויים.

מגוון מוצרים לרשותך

N&D Nail Design מספקת את כלל הציוד הדרוש לתחום של פדיקור או מניקור, החל ממשייפים, צבתות, פינצטות, מכחולים, ניירות שעווה, נייר פדיקור, מגוון לקים, חומרי אקריל, אבקות ונוזלים שונים ועוד. החברה מציעה ללקוחותיה כלים בודדים, סטים מקצועיים מהודרים והתאמה אישית לכל הזמנה על פי דרישת הלקוח. פנו אלינו עוד היום על מנת להתרשם ממגוון מוצרי החברה ואנו נדאג לשלוח סוכן אזורי עד לבית העסק על מנת לתת מענה אישי פרטני המתאים לאופי העסק שלכם בלבד.

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה