כללים לתיקון מקפיא

המקרר מקצר – מה עושים? יום חם, לא עוזבים את המזגן מרוב שהאוויר רותח, השמש קופחת ואין מנוס מהזיעה. מה כבר ביקשנו? להיכנס הביתה, לפתוח את דלתות המקרר ולשלוף מתוכו משהו קר לשתות. אבל מה עושים אם הוא מקולקל? איך תשכרו בעל מקצוע? איך אפשר לשמור על מקרר במצב תקין לאורך זמן? אילו מקררים חדשים מומלצים לקנייה?

כי מקרר לא תקין משמעותו בעיה הרבה יותר רצינית ממיץ חם, ובעיה בקירור המזון שלנו משמעותה פגיעה בטריות שלו, מפתחת עובש ופטרת, גורמת לסירחון, וברור שגם הוצאות מיותרות על הרבה מוצרים שנזרקים לפח מבלי שהספקנו להשתמש בהם.

מחפשים מידע על תיקון מקפיא? קבלו קצת אינפורמציה שימושית על תחום הקירור:

לשם שמירה על פעילות תקינה של המקרר והמקפיא שלכם, השתדלו למקם את המכשיר בפינה קרירה, במרחק של כ-15 ס'מ מהקיר, ואל תפתחו את הדלתות יתר על המידה. בנוסף, שימרו על הפתחים בתוך המקרר פתוחים ללא חסימות והשתדלו לא לכוון את המכשיר על עוצמה גבוהה מדי בלי הצורך.

האם אתם צריכים תיקון מיני בר? כדאי לברר אם המכשיר שברשותכם נמצא עדיין תחת אחריות היצרן. אם זה לא המצב, סביר שתשלמו בערך 250 שקל עבור בדיקת הטכנאי ובנוסף לכך בעבור התיקון עצמו.

שילמתם עבור תיקון? וודאו שאתם מקבלים אחריות על התיקון.

צריכים לקנות מקרר חדש? מקררים ישראליים ותיקונם בדרך כלל זולים יותר ממכשירים מתוצרת אחרת, ורמתם טובה באותה מידה (ויש שיישבעו שאף טובה יותר). אין תקציב לא מהווה בעיה, תוכלו לקנות מקרר מתוחכם יותר הכולל תכונות נוספות כגון בקרת קירור מתקדמת וחלל אחסון גדול יותר מהמקררים הפשוטים.

לפרטים נוספים על תיקון מקרר או נושאים אחרים בתחום הרלוונטי, בואו לאתר www.fix-fridge.co.il/. יום טוב!

כתיבת תגובה