כל האופציות לטוס לארצות הברית

החלטת לטוס לארה"ב..? מצוין, כי עכשיו מה שחסר לך לבטח זה לדעת את כל האופציות השונות העומדות בפניך להגיע ולטוס ולארצות הברית של אמריקה הגדולה הנמצאת אי שם הרחק מישראל.

כיום ארצות הברית נחשבת לאחד מהיעדים הפופולאריים ביותר בעבור המטיילים והנופשים הישראלים, כאשר לא פעם ולא פעמיים ניתן לראות שהנופשים די מתלבטים באיזו טיסה להגיע לאחד מהיעדים היפים בעולם.

אז מהם האופציות העומדות בפניך לטוס לארצות הברית של אמריקה..? מהם הטיסות הזולות ביותר..? איפה כדאי לך לרכוש את כרטיס הטיסה..? ומאיפה בכלל מתחילים..? את כל זה תגלה אוטוטו!

טיסות ליעדי התיירות המרכזיים של ארצות הברית

ראשית כל חשוב מאוד לזכור שכיום ישנם מספר יעדי תיירות מרכזיים בארצות הברית שבעיקר פופולאריים אצל הישראלים, והם: ניו יורק המוכרת לכולם כתפוח הגדול, מיאמי התוססת שנחשבת לאחת מהיפות, לוס אנג'לס שמוכרת כעיר המלאכים וכמובן לאס וגאס לאוהבי ההימורים ואלו שרוצים לקרוע את העיר בכל המובנים.

לכל יעד יש את האופציות לטוס בצורה שונה, כאשר כיום עם ניקח לדוגמא את ניו יורק ניתן לראות שהאפשרויות להגיע ליעד הם די גדולות, ישנם אופציות של חברות תעופה המגיעות ישירות מישראל לנמלי התעופה השונים בעיר, וכמו כן ישנה אפשרות לטוס בטיסת המשך עם כל חברת תעופה שנייה הממריאה מישראל, כי אחרי הכל כולם בסופו של דבר מגיעים לניו יורק סיטי.

במידה והחלטת להגיע למשל ללוס אנג'לס, חשוב שתדע שהאופציות לטוס בטיסה ישירה הם די מצומצמות כאשר כיום רק חברת אל על הינה חברת התעופה המבצעת את הטיסות האלו, חשוב מאוד לציין שיחד עם זאת הטיסה הישירה אורכת כ 16 שעות וזאת בלי שלקחנו בחשבון שאולי תעדיף טיסת המשך זולה יותר של חברת תעופה זרה, במידה והחלטת לטוס ללאס וגאס למשל חשוב מאוד שתדע שאין טיסות ישירות ליעד מישראל, כאשר כיום האופציה הטובה ביותר היא לרכוש טיסות ללאס וגאס של חברת התעופה בריטיש איירוויז המבצעת טיסות המשך דרך לונדון, כמובן שישנה אפשרות לרכוש טיסות ללאס וגאס דרך ניו יורק, כאשר הטיסה בפועל מישראל היא טיסה ישירה ומשם מבצעים טיסת המשך עם טיסות פנים בתוך ארה"ב עד לואגס עיר החטאים.

במידה והחלטתם לטוס למיאמי הסיפור דומה מאוד ללאס וגאס, כאשר כיום רבים מהנופשים והמטיילים שואלים אותנו איך כדאי לטוס למיאמי בארה"ב ולכן, חשוב לדעת שכיום אין טיסות ישירות ליעד כמו בעבר, כיום האופציה היא או דרך ניו יורק אול חילופין דרך יעד אירופה כמו ספרד, גרמניה, אנגליה וכדומה.

כתיבת תגובה