כל הטיפים להפקות סרטים לבר מצווה ואירועים אחרים

במידה ואתם מעוניינים להכין סרטים לאירועים שלכם או של קרובי המשפחה שלכם, יש מספר נקודות חשובות שכדאי לכם לזכור:

למי מיועד הסרט?- התשובה לשאלה זו טמונה בשאלה מי חתן או כלת השמחה?. את הסרט צריך להכין בהתאם, גם מבחינת התוכן וגם מבחינת העיצוב והעריכה. למשל, סרטים לבת מצווה יהיו שונים מסרטי חתונה- סרט לבחורה שחוגגת בת מצווה אמור להיות עכשווי ועדכני בכל מה שקשור למה שחבר'ה בני גילה אוהבים, בעוד שסרט לזוג שהתחתן אמור להיות מעט קיטשי, אחרי הכל זו חתונה, משמע חגיגה שלמה של אהבה ורומנטיקה.

טעם אישי- מוכרחים לזכור את הטעם האישי של מי שמכינים לכבודו את הסרט. בדיוק כמו אלבום אורחים לכבוד השמחה, גם סרטים לאירועים יכולים לקבל פנים שונות, וכל אחד יכול לפרש אותם בצורה שונה, אבל הפירוש היחיד שחשוב הוא הפירוש של מי שעבורו הוכן הסרט.

שיתוף פעולה- אם כמה מכם ביחד מפיקים סרטים לבר מצווה או בת מצווה, סרט לברית, סרט לחתונה וכן הלאה, שיתוף פעולה הוא חשוב. במילים אחרות, כל צד צריך לשים את האגו שלו בצד ולהתרכז אך ורק באדם שהסרט הוא בשבילו. כן, דברים עלולים לצאת משליטה גם כשטובת מי שמכינים עבורו את הסרט היא בראש סדר העדיפויות, אך צריך לשים לב לדברים שעליהם רבים- האם אלה דברים חשובים או סתם 'קטנות'?

יכולות ביצועיות- במידה ואין לכם את היכולות הנחוצות כדי ליצור סרטים לאירועים שירשימו באמת, אולי כדאי לכם לפנות אל חברת הפקות שמתעסקת גם בהכנת סרטים אישיים לאירועים. בחברות כאלה לא רק שיש את היכולות, יש גם את הכלים הנכונים כדי ליצור סרט איכותי. ואם כבר, תנו לחברה גם לטפל בכל עניין חומר הגלם, מה שאומר שעובדים מטעם החברה (צלמים, תאורנים וכולי) יבואו לאירוע כדי לצלם הכל, ואת היתר יבצעו באולפנים שלהם.

לא להפתיע- משום שאנשים לא תמיד נראים במיטבם על המסך, גם אם במציאות הם נראים אחלה, חשוב לא להכין סרט לאירוע של מישהו אחר ככה סתם בלי להגיד, אלא ליידע אותו, כדי שהיא או הוא יוכלו להתכונן ולהיראות הכי טוב שאפשר והכי נכון לצילומים.

מילים אחרונות- להכין סרטים לאירועים זו לא עבודה קלה, אם רוצים שהם יהיו טובים ואיכותיים. משום כך, לא כדאי לבצע את העבודה לבד, אלא להשאיר הכל בידי חברת הפקה איכותית.