כל מה שרצית לדעת בנושא הדברה ירוקה

נראה כי בעשור האחרון העולם עובר תהליך של שינוי שמהותו מתייחס לשמירה על הסביבה בה אנו חיים, ההתנהלות של בני האדם השפיעו רבות על כדור הארץ ועכשיו נראה שהגיע הזמן לקחת אחריות ולשנות משהו בגישה הכללית שלנו במטרה שנוכל ליהנות מסביבה בריאה יותר לגדל את ילדינו…הדברה ירוקה לבית

מה זה בכלל הדברה ירוקה?

שמדברים על הדברה ירוקה מתכוונים למעשה לביצוע הדברה בצורה היעילה והבריאה ביותר עבור הסביבה. חשוב לציין כי אין זה אומר באופן חד משמעי שלא יתבצע שימוש בחומרים רעילים (בכל זאת מדובר בהדברה) אלא נקיטת כל האמצעים במטרה לצמצם את השימוש ברעלים. הדברה ירוקה יכולה להתבטא בשילוב של חומרי הדברה מיוחדים המבוססים על חומרים שפחות מזיקים לסביבה ומופקים גם מצמחים. מצד שני, שילוב של שיטות הדברה יעילות יותר אשר מצמצמות משמעותית את השימוש בחומרי הדברה רעילים.

לצורך ההמחשה, יתושים הם מזיקים שנוטים להתרבות הרבה יותר בסביבה של מים עומדים לכן באזורים בהם מצויים מקורות מים סביר להניח שכמות היתושים תגדל משמעותית. מדביר אשר מעוניין לבצע הדברה ירוקה ראשית יבדוק את האפשרות לנטרל את מקור המים העומדים על ידי ייבושם ועל ידי כך למגר את הבעיה באופן משמעותי ללא שימוש בחומרים כימיים.

על יתרונות וחסרונות של השיטה…

כמו כל דבר בחיים גם לשיטת ההדברה הירוקה יתרונות וחסרונות שחשוב להכיר. החיסרון של שיטה זו מתבטא בעיקר בפרק הזמן ששיטה זו יעילה, היא נחשבת להדברה שתפוקתה יותר קצרה משיטות הדברה אחרות מאחר ונעשה שימוש בחומרים טבעיים יותר. פרק הזמן הממוצע של יעילות השיטה היא שנה בממוצע בעוד ששיטות אחרות יכולות לתת תפוקה ארוכה יותר. עניין נוסף הוא עניין המחיר, הדברה ירוקה נחשבת טיפה יותר יקרה מהדברה רגילה אך כמובן מעניקה ערך מוסך שפשוט שווה את התוספת..

יתרונות השיטה בולטים בהחלט ומתבטאים בתהליך הרבה יותר בטוח לכל בני המשפחה, ניתן ליהנות משירותי הדברה ללא ריחות וכתמים מה שמאפשר לחזור לשגרת החיים הרבה יותר מהר. אם בחרתם לבצע הדברה ירוקה תוכלו לחזור לשגרת יומכם תוך מספר שעות בלבד ללא המתנה ארוכה יותר כמו שיטות הדברה עם חומרים רעילים…

להזמין את המדביר הנכון…

אין זה משנה אם אתם מחפשים שירותי הדברה בתל אביב, באר שבע או נתניה, שאתם מזמינים מדביר וודאו כי מדובר באיש מקצוע מנוסה ומיומן אשר יידע לספק לכם שירותים בצורה הבטוחה ביותר. מומלץ לוודא כי המדביר מחזיק רישיון עדכני מטעם המשרד להגנת הסביבה ופועל בהתאם להנחיות הבטיחות!

רוצים טיפים נוספים בנושא הדברה? אתם מוזמנים לבקר בבלוג של צור הדברה מתקדמת וליהנות ממידע ערכי ועדכני!
http://www.zurpestcontrol.co.il/

כתיבת תגובה