כמה יוצא פקדון חיילים משוחררים?

רוצה להרוויח כסף תוך כדי טיול? לפני כ15 שנה, אחד מאחיי עבד במובינג בארצות הברית אחרי הצבא. ההורים התרעמו ורצו שיחזור מהר. לאחר מכן, כאשר חזר ארצה, סיפר לנו על טיול ענק, המון בזבוזים, חוויות מרתקות, וחשבון בנק מנופח. כ"כ קינאתי בו… מתבקש שלאחר שהשתחררתי מצה"ל הלכתי בעקבותיו, וכיום אוכל לכתוב עבורכם הכל בתחום פקדון חיילים משוחררים.

לעבוד ועוד.

הרווח של עבודה מחוץ למדינה זה שגם הרווחת הרפתקאה בפני עצמה. אין ויכוח, העבודה פיזית מאוד והימים ארוכים ומעיקים, אבל עם זאת, בערבים אתה חופשי, מכיר תרבויות אחרות וחווה חוויות מרתקות במדינה שונה תקופה ארוכה. כל זאת בלי לציין את הסכומים הגבוהים יחסית שתרוויח בעבודה כזו. חוץ מהיתרונות הנ"ל, במהלך השהות שלך במדינה אחרת, יהיו פעמים שתוכל להתחיל בלימודים של מקצוע כלשהו, ולצבור ניסיון לפני שתחזור למשק בארץ.

חשוב לך לקרוא על הטבות לחיילי מילואים? מייד נפרט הכל.

האם צריך ויזה?

אם רצונך הוא לשהות במדינה זרה מסויימת, תצטרך קודם כל להוציא ויזת תייר; כשכל ממשלה והתנאים שלה לאירוח אזרחים מבחוץ. כמובן שסוג הויזה הרלוונטית משתנה לפי מטרת ביקורך, אבל בדר"כ, בשביל אשרת תייר מסויימת – תהיה חייב להביא איתך תמונות, להנפיק דרכון בהתאם ולקבוע תור עם השגריר הרלוונטי. כדאי לך להתעדכן לפי שגריר המדינה המדוברת באשר לדרישות עבור הוצאת האשרה, בכל אופן, קיבצתי לך מס' טיפים כללים שעשויים לחסוך זמן:

לפעמים, את רוב הליך הוצאת הויזה יתאפשר לך להשלים דרך פורטל השגרירות. כנס בהזדמנות לאתר הרלוונטי ואולי יתאפשר לך לחסוך טרטורים מיותרים.

השקע בהופעתך; בדומה לראיון עבודה, המראה שלך הוא סוּפר-חשוב.

הכן תמונות מעודכנות לדרכון. במידה ואין בידך – ברוב המקרים אפשר להנפיק תמונות כאלה אצל צלמים בקרבת השגרירות.

הקפד כי אתה לוקח איתך קצת כסף מזומן, לכל מקרה שיגיע.

אילו עבודות יש?

בהחלט, יש הפתעות בחיים, אבל חשוב לציין, סגנונות העבודה המוצעת לאזרחי חוץ – לא יצירתיים במיוחד, ויכללו בדרך כלל מכירות ציורי שמן וטיפול בילדים. ואע"פ כן, לכל תחום עיסוק – ייחודיות מסויימת, תלוי במדינה המסויימת ויחסי ממונים-עובדים.

מעוניין לקבל מידע ממוקד יותר בתחום העבודות בחו"ל?השאר תגובה בבלוג ואנסה לענות כמה שאוכל. לך לעבודה…בחו"ל!

כתיבת תגובה