כמה עולה הובלה גדולה בשפלה?

נגמר חוזה השכירות? סיימו לשפץ את הדירה שלכם? מיעוט של אנשים נשארים כל החיים במקום אחד. רובנו מעוניינים להחליף מקום מגורים מספר רב של פעמים במשך חיים שלמים. להעביר דירה יכול להיות תהליך ארוך ומעייף. קטע הקריאה שלפניכם מובא לידיאלו שהחליטו לעבור בשבוע הקרוב, ובו תחשפו למס' נק' למחשבה על כמה עולה הובלה.

יש דברים קשים יותר

התרכזו בצדדים החיוביים במעבר . לא מעט אנשים מחליפים מקום מגורים בנסיבות חיוביות כגון מעבר לדירה בבניין חדש יותר או שהסתיימה בניית ביתם. באמת, מעבר דירה הוא שלב מעייף בדרך אך גם אותו תוכלו להעביר בקלות.

כל מה שצריך למעבר קל, מזורז וללא דאגות

היו ערוכים, עברו על כל האפשרויות להעברת הבית שלכם בטרם המעבר. באמצעות הבדיקה תמנעו מהוצאות מיותרות וכך תעברו את יום המעבר בצורה מעולה.

לא מצליחים להגיע לאריזה? כיום קיימות בתחום המון חברות המספקות שירות אריזה לצד שירותי ההובלה. צוות של מספר עובדים יגיע לבית ימים אחדים לפני יום העברת הדירה על מנת לארגן חפציכם.

אם נתקלתם במקרה שעליכם להתפנות מהירה לפני הזמן בו ביכולתכם להכנס למתחם החדש הסירו חשש מליבכם! בכל רחבי הארץ פועלים כמה עסקים שכל מטרתם אחסון תכולה. המחסנים בדרך כלל מושכרים למספר חודשים אך תוכלו למצוא גם אחסון ליותר זמן ואף תקבלו מחיר טוב יותר.

לא חוסכים באמצעים על הובלות זולות

אם אתם אלו שאורזים את הדירה או שקיבלתם החלטה לקחת את שירותי חברת הובלה למטלה זו עליהם לארוז את החפצים שלכם בצורה מוקפדת אם אתם רוצים שהם יגיעו בשלום לדירה החדשה. לא הייתם מעוניינים שפסלון הסבורבסקי שהדודה רחל קנתה לכםלא יעבור את הדרך, נכון?.

לא חוסכים על חברת הובלות מקצועית, לא כל אחד עם ואן הופך למוביל. הובלת חפצים מסוימים כגון: מקרר, מכונת כביסה וכדומה דורשים כושר נשיאה ומיומנות רבה. כמו כן, זכרו שיש רהיטים כמו: פסנתר כנף ארון הזזה אשר יעלו צורך בפרוק והרכבה. מסיבה זו, עליכם לוודא שהמובילים שלקחתם מוכנים לעבודה זו. עבודה זו גוררת תשלום נוסף.

תאמדו את דלת הבניין בדירה הנוכחית ובדירה אליה עוברים בקרוב. אם וקרה שהמעלית קטנה מדי יש מצב שתזדקקו לשכור שירותי מנוף.

יש לכם אופציה לשכור שירות של מנופאי בנפרד אך עדיף לטלפן ולבדוק אם חברת ההובלות אותה שכרתם ביכולתה לספק מנוף, כך תחסכו מעט בעלות. יש מקרים שעדיף לקחת מנוף להובלה, גם כשיש אפשרות בלי. השכרת מנוף יכולה לחסוך שריטות ומכות על החפצים בדרך הארוכה למשאית.

רוצים עוד מידע? הייתם רוצים לעשות סקר שוק? בקרו במאמר ותוכלו לקבל מחירים, הצעות, פרטים וטיפים מטובי נותני השירות בתחום.

כתיבת תגובה