כמה עולה שאיבת שומן

כבר המון זמן שטיפולי רפואה קוסמטית הם לא הפריבילגיה של העשירים בלבד. בעולם של ימינו, טיפולים קוסמטיים וניתוחים פלסטיים משווקים במחירים שווים לכל כיס. המחיר הנוח, בשילוב עם חידושים טכנולוגיים, גרמו למצב בו גברים ונשים רבים מרגישים חופשי לספר בפתיחות על טיפולים שהם עברו. אין יותר ממה להתביש – במאה העשרים ואחת ניתוח קוסמטי הוא סימן לטיפוח, אסתטיקה והעצמה.

הבחירה לעבור שאיבת שומן זה החלטה גדולה, כזו הדורשת הרבה כוחות נפשיים, חוסן פיזי ובעת תקופת ההבראה, גם הרבה מאד סבלנות. חשוב מאוד שתבחרו ברופא בעל-שם, אדם שאתם סומכים עליו בעיניים עצומות והכנסו לתוך התהליך רק, אבל רק כשתהיו שלמים שלמים עם בחירתכם, מכיוון שכל שינוי של הגוף יהיה שינוי שיישאר לכל החיים.

אז מה כדאי לשאול כשרוצים לעבור טיפול קוסמטי, כמה עולה שאיבת שומן? קבלו מספר טיפים אשר יאפשרו לכם להיות אלה שמקבלים את הטיפול הכי טוב:

– בניתוח אף: אחרי הטיפול האזור שסביב האף בדרך-כלל נהיה נפוח וסמוק. ניתן להוריד קצת את הנפיחות והאדמומיות באמצעות צינון המקום בקרח או בעזרת ירקות קפואים.

– במקרה וצריכים לקנח את האף המנותח ,חשוב לעשות זאת בשיא הזהירות. נגבו אותו בעדינות תוך שימוש בטישו רך והשמרו מלחיצה על האף.

– ניתוח חזה: חשוב מאוד לבקש ולראות תצלומים של ניתוחים קודמים של המומחה שלכן, זו דרך שבאמצעותה תהיו מסוגלות להתרשם מניסיון שלו ולהתרשם מתוצאות ניתוחים אשר ביצע.

– מאד לא מומלץ להפעיל לחץ או כוח כלשהו על הזרועות או החזה אחרי ביצוע כל ניתוח חזה, שכן כל לחץ עלול לגרום להתפשטות הצלקות מהניתוח.

– טיפולי פנים: בטיפולים בהם נעשה שימוש בחומצות אלפא-בטא, מומלץ מאד להמתין לחודשי החורף. בנוסף, חובה להשתמש בתכשירי הגנה מהשמש במהלך תקופת הטיפול ולאחריו.

– כדאי מאוד להימנע מסיגריות כשלושה-ארבעה שבועות לפני ואחרי שעוברים ניתוח מתיחת פנים, כי עישון מפריע ל קרישה ומעכב את החלמת הגוף והעור מההליך.

כתיבת תגובה