כמה שיטות לחדש שיש


מחליפים את המטבח?

עד לא מזמן יחסית רוב הדירות והבתים בארץ נבנו על פי אותם עקרונות: רצפות טראצו צהבהבות ופשוטות, ומשטחי מטבח של אבן חברון הנפוצה. במהלך שנות השמונים הגיעו הביתה מגוון חומרים נוספים, בעלי תכונות ורמות מחיר שונות, אשר נותנים לכל משפץ לקנות את החומרים התואמים את טעמו האישי.

בכל הנוגע לריצוף, כל אחד יכול להחליט לרצף בשיש, סוגי אבן שונים, פורצלן, פרקט עץ או למינציה סינתטית, או הלינוליאום הזכור עלינו לטובה, והמשטחים במטבח ובחדר האמבטיה באבן יוקרתית, במשטחי קוורץ (אבן קיסר), עץ או נירוסטה. עם מבחר כה גדול, זה לא מפתיע שצריך לשאול הרבה מאוד שאלות, בין השאר איך אפשר למצוא גרניט למטבחים, ובאיזה חומר כדאי לכם לבחור?

מהם כל החידושים בנושא שיש קיסר מחירים? הנה לפניכם מספר עצות שיסייעו לכם לקבל את מבוקשכם:

חומרי ריצוף וחיפוי מכל הסוגים חשוב לקנות רק מחנויות ומחסנים מוכרים. רק ככה תדעו שזהו חומר איכותי.

כשרוכשים משטחי אבן וודאו שאתם מבקשים אחריות לאורך זמן רב בכל מקרה של שחיקה ובעיות אחרות שעלולות לצוץ.

בזמן שקונים משטחי שיש, הקפידו לברר שהמחיר כולל בנוסף את ההובלה וההתקנה.

ריפוף וחיפו בשיש מתאימים לחללי פנים בעיקר, כיוון ששילוב של לחות, רטיבות וקרינת שמש ישירה פוגעות עם הזמן בגוון החומר, שוחקות אותו ומעלימות את הברק הטבעי שלו.

ריצפתם מחדש? הקפידו לשמור מספר חבילות של הריצוף למקרי תיקון או למקרה שבו תרצו להרחיב את השטח המרוצף באותו סוג מרצפות.

אם אתם עושים שיפוץ כללי בבית, כאשר אתם מגיעים לזמן הסרה והחלפה של הריצוף בחדרים, שווה ביותר להחליף גם את הצנרת, גם במקרה ומערכת הניקוז עדיין תקינה לחלוטין.

מתאים לכם לדעת עוד על חידוש שיש? לקבלת טיפים נוספים בקרו באתר www.rizuf.co.il/ ותוכלו לקרוא הכל על ריצוף ושיש. קריאה נעימה!

כתיבת תגובה