כתיבה שיווקית תעמיד אתכם במרכז העניינים

כתיבה שיווקית קולעת ומעניינת

לא משנה מה אתה עומד לפרסם, מוצר חדש, פטנט עולמי, המצאה גאונית, או את עצמך, על מנת להגיע לתודעת הציבור, אתה חייב כתיבה שיווקית.

כתיבה שיווקית, שמדגישה את היתרונות של המוצר שלך, או שלך, על פני מוצרים אחרים, או כמה שאתה מקסים ושנון. כתיבה שיווקית היא היום כלי פרסום יעיל ביותר.

כתיבה שיווקית, חודרת לתודעת הציבור, באופן שיטתי, בטפטופים או באגרסיביות,כשמטרתה העיקרית, להשאיר את המוצר או האדם המשווקים, בתודעת הציבור כמה שיותר זמן. זוהי כתיבה שיווקית, למכור את התכונות הנפלאות של מוצר חדש, שאנחנו לא מכירים, או של מוצר ישן, שקצת שכחנו מקיומו.

כתיבה לאינטרנט בעידן הפייסבוק

כתיבה לאינטרנט זו הדרך הבטוחה ביותר להגיע לכמה שיותר אנשים.

אנשים גולשים שעות ארוכות באינטרנט, בין אם באתרים החברתיים, או בחיפושים אחרי דילים חמים. כתיבה לאינטרנט מאפשרת לבעלי עסקים, לאנשי מקצוע ולכל מי שרוצה להתפרסם במהירות, להגיע לתודעת הציבור במהירות האור, או, אפשר להגיד, במהירות ההקלדה. רוב הגולשים מקלידים במהירות מסחררת את האתרים המבוקשים על ידם, ואם האתר שלכם, עולה לאוויר במהירות, והוא מספיק מעניין, כדי שהגולש ישאר בו מספר דקות, אז הצלחתם במשימה. לאף אחד אין סבלנות להיות באותו אתר יותר ממספר שניות, כך כשמזמינים כתיבה לאינטרנט אצל חברות קופירייטינג, חובה לבדוק מה הניסיון של הכותבים של אותה החברה, בתחום של כתיבה לאינטרנט.

כתיבה לאינטרנט צריכה להיות עניינית, קולעת ומעניינת.

כתיבת מאמר – כך מתפרסמים היום

באמצעות כתיבת מאמר ניתן היום לפרסם מוצרים חדשים, לגרום לגולשים לחפש מוצר מסוים, איש מקצוע או חברה.

גולשים רבים מתעכבים מספר שניות בלבד, כשהם נכנסים לאתר חדש, ועוברים ברפרוף על מאמרים שמשווקים את האתר או את מוצריו. כתיבת מאמר היא עיסוק שמבוקש מאד ע"י בעלי אתרים חדשים, וותיקים, אשר מנסים ללכוד כמה שיותר גולשים, לפרקי זמן ארוכים יחסית, באתר שלהם. כתיבת מאמר הינו תחום שבשנים האחרונות הביקוש אליו רק הולך וגובר.

texti

קופירייטינג וכתיבת תוכן מקצועי ושיווקי