לאן כדאי לנסוע לחופשה בחוץ לארץ?

ישראלים רבים נוהגים מדי שנה לנפוש בחוץ לארץ במדינות שונות. חלק מאותם מקומות מבוקשים מאוד ופופולאריים בקרב הישראלים ואילו אחרים פחות. יעד הטיול משתנה בהתאם לציפיות ואופי הטיול אותו ברצונכם לעשות. אם מדובר בנופש שמטרתו מנוחה נטו הרי שתבחרו ביעד קליל וקרוב, מקום בו נמצא לרוב רצועת חוף ומסעדות, שמש וים, ממש כמו בארץ. טיולים אחרים אשר מטרתם היא טיול רגלי או ספורט אקסטרים וכדומה, היעד יהיה מקום אקזוטי או הררי, מדינות המציעות ספורט אקסטרים ועוד.

אנשים רבים היוצאים לחופשות מעדיפים נופש בחו"ל עקב המחירים הנמוכים של חבילות הנופש המוצעות וגם עקב האהבה לטיולים וללימוד על מדינות ותרבויות שונות. יעדי הטיולים משתנים בהתאם לתקציב העומד לרשותכם, העונה (האם מדובר בתקופה מתויירת וכדומה), שיקולי מרחק, שיקולים ביטחוניים ועוד.

נוכל למצוא חבילות נופש רבות ליעדים מסויימים כמו נופש ביוון וזאת עקב הביקוש ליעד זה. למקומות אקזוטיים אחרים כגון סרי לנקה או איים אחרים נמצא פחות חבילות נופש וטיסות למקומות אלו יצאו בתאריכים מסויימים כמו גם טיולים מאורגנים. מקומות אקזוטיים אלה כמו גם יעדים רחוקים יותר, לרוב יעלו לנו יותר יקר. כמובן מקומות אחרים רחוקים כגון הודו, תאילנד או דרום אמריקה למרות היותם יעדים יקרים (כרטיסי טיסה יקרים יותר מכרטיסי טיסה ליעדים באירופה) הינם יעדים מבוקשים לרוב בקרב הצעירים המבקשים להגיע למקומות אלו בתום שירותם הצבאי. יש לשים לב כי ישנם מקומות אשר מחיר כרטיס הטיסה יעלה יקר אך המחיה באותו מקום תהיה זולה וכן ניתן יהיה להישאר שם זמן ממושך, לעומת יעד קרוב באירופה לדוגמה, אליו כרטיס הטיסה יהיה זול יותר אך המחיה תהיה יקרה יותר.

כמובן שלא משנה לאן תסעו, מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל אשר יכול להתאים לכל סוג טיול בין אם מדובר בנופשון קצר של מנוחה או טיול אקסטרים במקום מרוחק. ביטוח זה יכסה בעבורכם את ההוצאות הכספיות במידה ותצטרכו טיפולים רפואיים או במידה וייגרם נזק לרכושכם, אובדן או גניבה מטען וכדומה. ניתן לשדרג את הפוליסה בתוספת תשלום על מנת לקבל כיסוי כספי גבוה יותר.