לא תרצו אירוע מושלם?


רוצים להינשא? מה אתם יודעים על חתונות? כדאי מאוד לקרוא וללמוד על הדברים בעלי החשיבות על אירועים בישראל… אז בואו לעשות היכרות עם תחום השמחות: גני ארועים, מפיקי חתונות ושירותי קייטרינג!

השגתם כבר מקום לחתונה?

הדבר הראשון על הפרק, הוא המקום בו תחגגו. זה יכול להתקיים באיזשהו גן אירועים, ואפשרי שזה יהיה בפרדס. רק אחרי קבלת ההחלטה על מקום הארוע, זה אפשרי לתכנן ברצינות את מועד החתונה, סוג הארוע ולבצע בחירה של כל אותם הפרטים החשובים שיעשו את ערב הארוע חוויה מהסרטים. למה לא להתחיל?

לפי איזה מדדים להחליט על אולם ארועים? צריכים בדחיפות אולם אירועים רחובות?

זוגות רבים שמתחתנים מתחבטים חודשים ארוכים טרם מצליחים להחליט, וזה הגיוני. גנים רבים נבדלים בדברים רבים; תכולת האורחים המקסימלית, רמת העיצוב, אופן הגשת האוכל וגם המיקום בישראל. עליכם לקבוע מבעוד מועד איזה ארוע אתם חפצים להרים, זה יקל מאוד עליכם במסע אחר גן האירועים שלכם…

כשבאים לגן אירועים בשביל לבחון מבפנים, אתם צריכים לשים לב לפרטים הבאים: האולם נראה סטרילי ונק? השטח בכלל יתאים לכל האורחים שלכם? כמה בערך עובדים יעבודו בערב האירוע? אף אחד לא צריך אולם מטונף או מקום בלי תודעת שירות… אם אתם רוצים למנוע תקלות בזמן הארוע, חובה לשים לב שאתם לא שוכחים את השאלות שעולות בראשכם!

לא תרצו אירוע מושלם?

את היום הגדול תארגנו רק פעם אחת (אנו מקווים…), לפיכך אין מקום לטעות. מתים לדעת כיצד עושים את החתונה? הכי טוב זה לא להתפשר לעולם על הדברים החשובים לכם! למשל, אם תמיד רציתם גן ארועים קסום, אתם זכאים ללכת על זה…

מרגישים מוכנים?

אם סוף סוף יש לכם מיקום לחתונה – יש אפשרות לשקול לעומק את כל הפרטים האחרים. למשל, סוג של עיצוב פרחים… אם איכשהו עוד לא ידעתם שיש כזה דבר, אז תדעו לכם שזו אמנות אמיתית. עם כמה מקצוענים אמיתיים המנוסים בעיצוב וחן, ניתן בלי בעיה לגרום לכך שהאירוע יהיה יפהפה וחד פעמי. על ידי שימוש בפרחים יפים, רק כדוגמה, ניתן בלי בעיה להיטיב עם את מקום החתונה. האורחים שיגיעו לחתונה ירגישו מההתחלה שהם חלק מאירוע ייחודי לגמרי והם יבלו כפי שכנראה עוד לא יצא להם מעולם… לא תרצו שזה יהיה האירוע שלכם?

אם כבר סיימתם לארגן את העיצוב, ניתן באמת לטפל בפרטים אחרים…

ללא מעט אנשים יצא מתישהו להיות בארוע כלשהו. הארועים האלה הם כמעט תמיד אותו הדבר – אוכל בצקי, שתייה זולה ופטנטים מאוסים. אם השאיפה היא לעשות חגיגה מסוג אחר, יש צורך בקמצוץ ארגון וחדשנות. רק ככה ימשיכו לרכל על הארוע שערכתם במשך שנים… לא מוצאים אולמות אירועים באשדוד?

איזה מזון מגישים?

עבור האורחים שלכם הפרט המעניין ביותר הוא האוכל שיוגש בחתונה. ההחלטה על סוג הקייטרינג עשויה להשפיע על השמחה מהאירוע הזה, לכן מאוד רצוי שלא להקל ראש בהחלטה זו. מומלץ להשתדל ללכת רק על אוכל באמת משובח וצלחות מספקות. איש אינו רוצה לאכול איזשהו אוכל רקוב או דווקא כזה שנמצא על צלחות זערוריות. מומלץ בחום להשקיע כמה שקלים נוספים בשביל שהאוכל יהיה ממש טוב וכמובן ממלא!

ומה עם אולמות אירועים בדרום? שירותי מוסיקה מצאתם?

רק אחרי שהלעטתם את כל המוזמנים, רצוי גם להעניק להם בידור, ויש המון שיטות למטרה הזאת. אז במה מתחילים? אי אפשר באמת לדון בחתונה אמיתית ולא לציין תקליטנים. מעוניינים להביא איזשהו דיג'י מקצועי? איתו אתם יכולים לשמח ולהקפיץ את המוזמנים במשך כך הערב… כל שנותר לכם זה לבחור מראש סגנון מוזיקה שאתם אוהבים, ואת כל השאר התקליטן יבצע עבורכם.

עם שפע האינפורמציה שכאן, תכנון וארגון חתונה מעולם לא היה פשוט יותר… לטיפים ומידע חיוני – תיכנסו לאתר http://www.nova-events.co.il/. למה אתם מחכים?

כתיבת תגובה