לבחור די גיי איכותי

רוצים את האירוע הכי מודבר? החלום של כולם הוא מסיבה מדהימה, אך מה בעצם אורחים זוכרים מארוע? ביגוד, איכות האוכל שהוגש, האפקטים, ובעיקר את התפאורה. יש מצב שתופתעו מהמימצאים, אולם למרבית האנשים אותם מאפיינים חשובים, ועל המרכזים נשתדל להתייחס פרטנית.

איפה חוגגים?

מקום האירוע שתבחרו מוכרח לשקף את בעלי השמחה ואת המאפיינים שחשובים לכם. וילה יוקרתית תעיד על אקסקולוסיביות, חתונה בקאנטרי תקרין תמימות, גן או אולם ארועים יחודי יקרין על מעמדכם בחברה בעוד אולם קטנטן יקרין משפחתיות.

זכרו שמאוד פשוט לפנטז על אירוע מדהים ויוקרתי, אבל פעמים רבות ששלב התכנון נגמר מבינים בעלי השמחה כי זה לא באמת מה שלמעשה הם רצו. לפני שאתם מזמינים גן ארועים שקלו אם לאמיתו של דבר המקום הזה באמת משקף אתכם .

מה אוכלים?

הסתיים העיסוק עם תקליטן? חד משמעית אחד הנושאים שצריכים לשקול ברצינות הוא האוכל שיוגש. זה אולי יישמע קצת חסר בסיס, אך אורחים משתוקקים להינות והנושא המרכזי בחשיבותו הוא האוכל שיוגש באירוע.

לפני בחירת האוכל תחשבו מי מרבית האנשים שיתפסו את הנתח בעל המשמעות הגדולה ביותר בחגיגה שלכם. אם מדובר באנשים מהמעמד הממוצע, שאוהבים אוכל ביתי, מומלץ ללכת על אוכל פשוט יותר. במידה ומדובר בחברה צעירים מדור 2010 אפשר ללכת על אוכל יותר אקסקלוסיבי , אם זאת בכלל חגיגת יום הולדת ומרבית האנשים יהיו בה ילדים צעירים אז עדיף למצוא תפריט פשוט המכיל עוגת שוקלד, פיצה ועוד.

זכרו כי אי אפשר לרצות את כל המוזמנים, בגלל זה כדאי ללכת על אוכל מורכב ופשוט, חדשני ומוכר. כך יש יותר סיכוי שיהיו למרבית המוזמנים הרבה אפשריות להחליט מהן. השורה התחתונה , עדיף תמיד שיהיה גיוון של אפשרויות מאשר רק כמה מנות בודדות.

עיצוב אולם האירועים

היה ויש לכם מעט זמן ואתם מעוניינים ליצור רושם על האורחים שלכם, תחשבו על רעיון , משהו חדשני ומיוחד ובנוסף על הכל משהו שחשוב לכם להקנות. בדומה לבחירת הגן, גם העיצוב בעל משקל גדול.

בכל ההקשור לעיצוב באמת ובתמים הכל מתקבל; ניתן לתכנן הכל, או, למשל, לשים דגש על רק דברים אחדים; צבעי הארוע (חתונה לבנה, להדגיש רק צבע אחד), אפקטים (ציפורים,עצים) סידורי פרחים וכו', פשוט תאפשרו לדמיון שלכם להתפרע. קורה לפעמים שאירוע פרטי מתשתנה בעיקר להיות האירוע שלההורים של בעל השמחה, על כן בעיקר בנושא רגיש זה, זו הנקודה לתת ביטוי ליחודיות שלכם.

לחוצים? מתלבטים לגבי די גיי?

באמת הכי פשוט זה לנסות לרצות את כולם, אבל זכרו תמיד שבסופו של דבר זה היום החשוב שלכם. אם משהו ממש חשוב לכם, שאתם לא רוצים לבטל אותו בגלל שהוא , לא מקובל על משפחתך, אל תתפשרו. תסבירו למי שזה מפריע לו בסבלנות וברגיעה שבסוף מדובר זו החלטתכם. הקשיבו ללב ותנו מקום לדבר שהכי מעיד על אישיותכם.

אם אתם עדין צריכים עוד פרטים על נושא זה בואו לקרוא כאן עוד, ושתהיה קריאה נעימה!

כתיבת תגובה