לבחור מזון כלבים מוצלח


החלטתם לאמץ כלב? הבאתם כלב הביתה וברצונכם לגלות איך צריך לטפל בו ולחנכו? ההכרעה להביא כלב הביתה היא גדולה ולא כדאי שתתבסס רק על אהבה לבעלי חיים. מחפשים פרטים בנושא אוכל לכלבים? רוצים לגלות הכל על מזון לכלבים? קבלו כמה טיפים:

חשוב לבדוק שאתם בשלים לאמץ, מבחינת השינויים שזה יביא לחייכם ובהתנהלותכם היומיומית, והן מבחינת הוצאות. גידול כלב זה טיולים תלת-יומיים, האכלה והשקיה, והענקה של אהבה רבה.

ובנוסף, כלב מביא עמו הוצאות, סדירות או ארעיות, על ווטרינר, אוכל, תכשירים, ציוד נלווה ותרופות במצבים כמו מחלה. במידה ואתם לא מסתדרים על זה, אולי עדיף שתחסכו מהכלב ומעצמכם את האכזבה המיותרת ותוותרו על אימוץ כלב לפחות לתקופה הקרובה.

תמיד העדיפו כלבים מכלביה ע"פ כלב ממגדל כלבים פרטי – כלב גזעי ממוכר פרטי תמיד זוכה לאימוץ, בזמן שהכלביות בארץ עמוסות ברבבות כלבים שמחכים לבית. עמותות רבות מרדימות כלבים שנשארים אצלן לאחר פרק זמן מסוים, וגם כלביות הומאניות שלא מוכנות ללכת בחלופה הזו לרוב אינן יכולות להעניק לכל כלב טיפול מקיף במיוחד בשל הצפיפות. כך תוכלו להביא הביתה את הכלב המושלם מתוך מגוון עצום וכן, כלב שתאמצו מכלבייה יתן לכם אהבה רבה ויהיה מלא רחשי תודה מפני שהענקתם לו חיים חדשים.

להביא גזעי או מעורב? בעוד שכלבים גזעיים נותנים לבעלים שלהם סמל יוקרה, דווקא המעורבים הם נבונים בהרבה, בעלי תוחלת חיים ארוכה יותר ולוקים פחות בבעיות פיזיולוגיות.

אם כבר הבאתם כלב, אל תזניחו את החינוך. כלב שקיבל אילוף נכון הוא כלב שמח, וכשמצבו המנטלי שלו ומאוזן, גם לבעלים שלו כיף יותר לשהות בסביבתו.

מחפשים תשובות לשאלות בנושא מזון כלבים? גלשו לאתר www.liberation.org.il/, שם תוכלו למצוא את כל המידע בנושא סוגי כלבים, דרכי הטיפול המומלצות, עצות, ומידע בנושא מומחים לוטרינריה, מוממחי אילוף וחינוך, ציוד ומזון.

כתיבת תגובה