לבחור נכון מערכת אזעקה ביתית

אם גנבו לכם פעם את הרדיו מהרכב, יש מצב שתאהבו את המידע שנספק בשורות הבאות. יותר מזה, במידה וטרם סבלתם אישית מגניבות, עדיין תצטרכו לשקול גלאי נפח.

מדינת אזעקה!

גם אלה שמתגוררים באזורים הפחות קשים – צריכים מיגון; כניסות בכוח לרכבים ובתי מגורים קורות בכל יום בכל אזור בארץ. בתכלס, אין מי שלא יודע על מישהו שסבל מהתופעה מתישהו במהלך חייו. למזלנו, עלו מגוון גאדג'טים ושדרוגים שעליהם לא תבזבזו מאמצים גדולים פיזית או מבחינה פיננסית.

אבטח את רכבך

תמיד כדאי לדאוג להגנה לרכבכם, אפילו בשיטות פשוטות, כדלת ממוגנת או נורית מהבהבת, מכיוון שאין אפשרות לחזות מה יקרה ומתי. הרי בלתי אפשרי להישאר בבית או לצפות בו מדי יום ביומו. גם במידה ואתם נמצאים באוטו או ליד, מוטב שלא תסתבכו עם שודדים נרקומנים. עדיף לתת להם "לעבוד" ולהתקשר לשירותי הבטחון. יש גם מבחר מכשירי אזעקה שיתריעו לכוחות הביטחון כ"דיפולט".

בעלי העסקים שביניכם צריכים לשקול לאמץ פתרונות מיגון לעסק שלהם ואבטחה על המידע החסוי של בית העסק, כמו חיישני חום או גלאי תאורה. חפשו באינטרנט מערכת אזעקה ביתית וגלו בעצמכם את המגוון הקיים.

לאבטח את הכל

אתם מקפידים להצפין את הטוויטר, מגנים על האייפון, ומשתמשים בקודים סודיים בכל שעות היום. פעולת האבטחה נעשית בצורה כ"כ טבעית, זאת למרות חשיבות האבטוח. אף על פי שההוצאה אולי גבוהה, אין ברירה אלא לספק אבטחה עבור האוטו והמשרד, שמכילים רכוש יקר ללא ספק יותר מהדוא"ל שלכם. קחו את המידע שרכשתם מהמאמר הזה ומשאר מקומות אמינים, והעלו בדרגה את האבטחה של הבית. כל חפץ יקר או אדם יקר צריכים להיות מוגנים! אם כך עשו משהו בנדון.

כתיבת תגובה