להזמין בעל מקצוע..או לסמוך על הבעל?

מה אומר ומה אגיד בעלי הוא מומחה לכל דבר.
אצלו, אין משימה בלתי אפשרית. הוא סופרמן.
לפני שהוא מזמין בעל מקצוע הביתה הוא ינסה בעצמו לחקור למצוא פתרון ולתקן מה שטעון תיקון.באתרים רבים של בעלי מקצוע  ישנם טיפים שונים לעבודה עצמית כמו כאן ומשה ,זה בעלי, קורא כל שורה, לומד ובהחלט רוב הזמן זה מצליח לו .הפעם הרצועה של תריס הגלילי בחדר השינה שלנו נקרעה וגם נעלמה. אותם תריסים אפילו שהם ישנים בסגנונם עושים בסך הכול עבודה טובה. בחלונות של כל הבית שלנו מותקנים תריסים כאלה ושנים הם משרתים אותנו נאמנה .
משה רצה וניסה לפרק את הארגז שמכיל את התריס על מנת למצוא את קצה הרצועה והוא באמת מצא אותו. סידר מה שסידר והתריס חזר לתפקד, חלונות חדרי השינה פונים למזרח כך שמבחינתי השמש של הבוקר הייתה חשובה ביותר.
באותו יום של התיקון..לא למעשה יומיים אחרי התיקון בזמן שישנו שינה עמוקה טראך התריס, שהיה פתוח , נפל בבת אחד ברעש מחריש אוזניים.נו באמת .
משה מחר אני מזמינה תיקון תריסים מקצועי אין לי כוח להתעורר באמצע הלילה בבהלה כזאת.
ובאמת למחרת, או יומיים לאחר מכן ,הזמנתי בעלי מקצוע בתחום חיפשתי באינטרנט תיקון תריסים חשבתי לעצמי שזה יהיה קשה כי בכל זאת התריסים שלנו לא ממש חדשים זהו דגם ישן של חלונות וסברתי שבעלי המקצוע של היום רגילים לטכנולוגיה מתקדמת יותר.אבל מסתבר שטעיתי .שטעות הייתה בידי.
טכנאי החברה אמר לי שזה אחד הדגמים המחזיקים מעמד הכי הרבה בארץ. תריסי הגלילה האלה עם הרצועה הם אמנם בטכנולוגיה ישנה אבל הם מאד יעילים ומכסים חלונות רבים מאד בישראל בכל הערים ,אין בעל מקצוע המכבד את עצמו בתחום שלא ראה כמשימה חשובה במקצוע ללמוד את הנושא.
הוא גם אמר לי שלא רבים מוכנים להיפרד מהרעש שעושה התריס שהוא עולה ויורד.לך תדע למה אנשים נקשרים אמרתי לעצמי..לרעש.
האמת ?גם אני מאד אוהבת את האינטימיות שנוצרת בחדר דווקא אחרי הרעש הזה של התריס המתגלגל למטה.
הם גם מאד אוטמים ובצורה טובה חלונות גם מאור וגם מרעש.
אם הייתה לנו איזו שהיא מחשבה להחליף את התריסים האלה בעל המקצוע שכנע אותי לא לעשות כך.
הוא עבר על כל החלונות והתריסים בבית בדק איזה זקוק לתיקון,מעט צחק על כל הפטנטים של משה לפתור בעצמו בעיות כאלה ואחרות..
אולי הוא רוצה לעבוד אצלנו תיקון תריסים מקצוע מכובד,הוא שאל בבדיחות הדעת, הוא מוכשר.בלהמציא פתרונות לא רעים בכלל.
זה משה, עניתי לו, משה שלי.