להירשם לקורס פסיכומטרי מועד פברואר 2012

אמא חופרת לכם על לימודים? איך תתקבלו ללימודים אקדמאיים?

נכון כי בתקופה זאת, תעודת בגרות היא לא הכרחית עבור קבלה לעבודה, ולמרות כי לא תמיד עדות על רמה שכלית, אך מומלץ שתוציאו ציון טוב, כי זה נראה טוב יותר בקו"ח, ולפעמים תנאי מחייב בשביל להתקבל בהצלחה ללימודים על תיכוניים. צריכים לדעת עוד בנושא פסיכומטרי מועד פברואר? בבקשה קראו עוד.

איך בעצם עושים את זה?

ככל שמחכים יותר זמן לאחר סיום בי"ס – יותר קשה להשלים את הבגרויות. ומהסיבה הזו, עדיף לפתוח בפרוצדורה הכי מהר שאפשר. יש בארץ הרבה מכונים מקצועיים שתוכלו להירשם אליהם. עוד אינפורמציה על מוסדות אלו אפשרי לקבל בשפע ברחבי האינטרנט. היה ואתם בסדיר, בקבע, או אם השתחררתם לאחרונה, בדקו אפשרויות עבור מגוון הנחות והטבות על הלימודים.

רק זכרו שאתם כבר ילדים גדולים, ולכן, התייחסו לנושא הזה בצורה רצינית והפסיקו לנהוג כתלמידי בית ספר; בשלב הזה, כשנראה שאתם יודעים מה פחות או יותר רצוי לעתידכם, וקראתם מושג גדול יותר בתחום המדובר.

מה לגבי הפסיכומטרי?

הציון הפסיכומטרי מחושב בצורה אחרת מפורמט הבגרויות. לפסיכומטרי יש משקל רב יותר ממשקל ציוני הבגרות, מה גם שהמבחן כשלעצמו קשה בצורות אחרות, זאת על אף שהמבחן הפסיכומטרי לא משקף את מנת המשכל שלכם. הציון הפסיכומטרי שלכם בודק את ההתמודדות שלכם תחת לחץ, את הזיכרון לטווח הקצר ואת הפוקוס שלכם.

גם אם מסיבה כלשהי השגתם תוצאה לא מזהירה במבחן הראשון שלכם – זו לא אינדיקציה לכך שאתם לא בנויים למבחן כזה, אלא שהפעם לא הלך במיוחד; כמו להתחיל עם בחורה, הרוב לא יצליחו לממש את מלוא הפוטנציאל ולהוציא את התוצאה הרצויה על הניסיון הראשון. תמיד אפשרי להמשיך ולגשת לעוד בחינות, אם יש לכם מספיק כסף ועצבים כדי לגשת לעוד מבחן. את התוצאה הגבוהה יותר שתתקבל – רושמים במשך 7 שנים.

עתה, כשנחשפתם אל עוד מידע על נושאים כגון עלות קורס פסיכומטרי, ואם יש לכם מושג לאיזה תואר תרצו להירשם ובמה תעסקו, עכשיו זה הזמן לנצל את הידע הזה למען עתידכם: התחילו קורס, שבו על התחת ולימדו, ותנו לאמא סיבה לגאווה!

כתיבת תגובה