להעביר דירה – כמה זמן זה לוקח?


שוב העלו לכם את שכר הדירה? מצאתם את בית החלומות? לא תמצאו הרבה אנשים שנשארים כל החיים באותו בניין. חלק לא מבוטל מהאנשים רוצים לעבור בתים כמה וכמה פעמים במהלך החיים. מעבר דירה נתפס כתהליך מייגע. הטקסט הבא מובא לידיאלו מכם שעוברים דירה בקרוב, ובו תקראו נק' למחשבה על הובלת סלון.

זה לא סוף העולם

התרכזו בצדדים החיוביים במעבר . רוב האנשים עוזבים את הדירה למקום חדש מסיבות טובות כמו רכישה של דירה בבניין חדש או כשסיימו לבנות בית חדש. באמת, לעבור דירה זה שלב מתיש אך גם אותו ניתן לעבור ללא נפגעים.

הובלת שולחן – מיטב הטיפים למעבר נינוח, מהיר וללא דאגות

היו מוכנים, ערכו בדיקה של אופציות להעברת תכולת הבית שלכם מספיק זמן לפני המעבר. בדרך זו תמנעו מהוצאות מיותרות ותהיו ערוכים למעבר הדירה בדרך הטובה ביותר.

לא מוצאים זמן לארוז? ישנן הרבה חברות שיכולות לתת שירות אריזה בנוסף לשירותי ההובלה. צוות אריזה יגיע לעסק ימים אחדים לפני יום העברת המשרד לארגן חפציכם.

במקרה שנדרש מכם לפנות לפני שהגיע המועד בו יש לכם אפשרות להכנס למעונכם החדש אל חשש! ברחבי הארץ קיימים כמה עסקים שכל שימושם הוא אחסנת תכולה. יש אפשרות להשכיר לחודש אך בחלקם קיים גם אחסון לטווח ארוך יותר ואף במחירים זולים יותר.

מומלץ להשקיע – הצעות מחיר הובלה

לא משנה אם אתם אורזים בכוחות עצמכם או שבחרתם לשכור את שירותיה של חברת ההובלות בכדי לארוז מומלץ מאוד לארוז את הדברים שלכם עם הרבה הקפדה בכדי שיגיעו בשלום לדירה החדשה. לא הייתם מעוניינים שפסלון הסבורבסקי שהדודה ברכה נתנה לכם לחתונה לא ישרוד את הדרך, נכון?

אל תחסכו על מובילים מקצועיים, לא כל אחד עם טרנזיט יכול להיות מוביל. הובלת חפצים מיוחדים כגון: מקרר, מכונת כביסה וכו' דורשים כושר נשיאה רב ומיומנות. בנוסף, זכרו שיש חפצים מסוימים כגון: פסנתר כנף, ארון הזזה אשר יזדקקו לפירוק והרכבה. בגלל זה, יש לוודא ולבדוק שהמוביל שלקחתם מסוגל לבצע זאת. עבודה זו דורשת תוספת מיוחדת.

אמדו את רוחב הדלתות במתחם הנוכחי ובמתחם אליו אתם עוברים. אם המעלית קטנה מדי יש מצב שתזדקקו לקחת בנוסף מנוף.

יש לכם אופציה לשכור שירות של מנופאי מחברה אחרת אך כדאי יותר לבדוק אם חברת ההובלה אותה לקחתם לביצוע העבודה מספקת שירות זה, כך תחסכו לא מעט. יש מקרים שמומלץ לעשות שימוש במנוף להובלה, גם אם זה אומר להוסיף כסף. השימוש במנוף יכול לחסוך מכות ושריטות על החפצים בדרך הארוכה למשאית.

מחפשים מידע נוסף? הייתם רוצים לעשות סקר שוק? כנסו לאתר שלנו http://hmovilim.co.il/ בו תקבלו טיפים, הצעות מחיר ומאמרים מטובי נותני השירות

.

כתיבת תגובה