להשכיר טאבון או דוכן נקניקיות?

"לפעמים חלומות מתגשמים" היה ואתם מתכננים אירוע גדול ונמאס לכם מאירועים משעממים, אתם יותר ממוזמנים לעיין בתוכן שחיברנו לכם. חיברנו עבורכם נוסחא נהדרת לארוע של פעם בחיים שיישאר בליבם של כל האנשים ויותר חשוב מזה בלב שלכם.

כיצד לתכנן אירוע יוקרתי?

לפני הכל, כמו שכולכם כבר בטח יודעים, חשוב לבחור מועדון או גן בהתאם לתקציב שעומד לרשותכם. לאחר שהשלב הזה נסגר עומד בפניכם הפרק המעניין והנחמד של לחשוב איך ניתן לעשות את הארוע שלכם ל"הארוע!". חשבו למשל על טאבון דבר חשוב בכל שמחה! חוץ מזה ישנם מספר רב של אטרקציות מודרניות שיש באפשרותיכם לשלב באירוע שלכם על מנת לשדרג אותו.

הנושא הקולינרי – בנוסף על בחירת תפריט מובחר שמתאים למרבית האורחים, מומלץ בחום לשלב אלמנטים טעימים נוספים כמו – בר של ממתקים או בר אלכוהול נייד. תחום חשוב נוסף בסקטור התפריט הוא השירות בערב, אסור לשכוח שמזון נהדר ללא שירות מוצלח לא ירשים את המכובדים היקרים ולא ישיג את תחושת ורושם ה"היה מעולה!" שלהם ייחלתם.

המוסיקה הנבחרת – כמובן גם פה יש הרבה מרכיבים נהדרים שאפשר לשלב ולצרף לערב שלכם בשביל להבטיח שיהפוך למעולה – די גי' מעולה, נגן סקסופון שיר שלכם, הכל קורקטי שמתכננים אירועים. בכל מצב שלא יהיה, לא לשכוח את סוגית הכסף שלכם, כי הכי פשוט להזמין ידוענית מפורסמת שלבטח תעלה לכם כמו עלותו של האירוע.

כל אירוע והאטרקציה שלו

ישנם מספר רב של רעיונות לא יקרים שניתן לשלב שבלי צל של ספק יתרמו צחוק ושמחה ליום שמחתכם. בכל מצב או בכל אפשרות שתבחרו משמעותי שלא תשכחו מי מרבית האורחים שלכם שיגיעו לאירוע ובהתאם למאפייניהם להחליט על הרעיונות. נניח לדוגמה שמדובר ביום הולדת 12 לבת- אפשר להחליט על רעיונות שמתאימים והולמים לנערות, כמו סימולטור טיסה, או קליעת צמות, או אם אתם מתכננים יום הולדת 75 לסבא יש באפשרותכם להזמין עמדות משחקי קלפים או תא הקלטה נייד.

כמובן שיש עוד הרבה רעיונות נוספים. בענף הארועים בימינו לא חסרים אפשריות! גם אם החלטתם שאתם לא מתכננים ארועים בגן אירועים יוקרתי ורק בפארק, בכל המקרים תוכלו לשכור את האטרקציות הנהדרות ולהציבם בדשא בגינה שלכם או בתוך הבית.

אם קיימות עוד מחשבות נוספות על הרמת ארועים או בכלל על מפלי שוקולד כדאי לכם להיכנס לאתר שלנו ולקבל מידע נוסף.

כתיבת תגובה