להתשתמש בזכוכית מגדלת

תמיד התייחסנו לזכוכית המגדלת, אותה אחת עם המבנה הקמור, כאל משחק ושעשוע לצעירים. בעצם, זכוכית מגדלת הינה העדשה הקדומה ביותר ועקב יכולתה להגדיל עצמים היא באמת משמשת ארוכות לצרכי היום יום אצל קשישים ומטופלים סיעודיים מרובים במדינה ובעולם.

בעיות ראייה ומוגבלויות אחרות

קבוצת בני האדם אשר אמורים למצוא ניצול ניכר באותה זכוכית מגדל לקריאה ידועה והווריאציות הזמינות שלה הם אלו ש סובלים מירידה ביכולת הראייה שלהם בטווחים הקצרים ו/או בקרב אוכלוסיית הסיעודיים ש מתקשים בעשיית מטלות פשוטות מחיי היום יום כמו אחיזת ספר, ישיבה זקופה וכדומה.

פתרון יעיל לקריאה וכדומה

זכוכית מגדלת לקריאה נועדה לשימוש בכמה צורות נפוצות – הצורה הניידת והנייחת. הצורה הניידת הינה בעצם הצורה שכולנו מזהים – זכוכית המחוברת לידית באורכים מותאמים. הצורה הניידת טובה ל עם לקויות ראייה מקרוב ש מסוגלים לתפקד כהלכה באמצעות הידיים שלהם ורוצים להביט בחומר אשר כתוב טוב יותר. הזכוכית הנייחת ברוב המקרים גדולה יותר ומותקנת סביב הצוואר, לא דורשת ניצול בידיים ומשמשת למטרות קריאה וביצוע תחביבים מגוונים (סריגה, תפירה וכו').

בנוסף לזה, זכוכית מגדלת עשויה לשמש לצרכים רבים ומגוונים אחרים כגון לאיפור, גילוח, בצמוד לכלי עבודה, למשקפיים וכו'.

חידושים והמצאות בתחום

בעת ש אדם לא תופס אותו היטב אם סובל מקשיים בהפעלת הזרועות לצרכי קריאה וביצוע פעולות מורכבות כולל אצבעות הידיים הדורשות עדינות (כגון השחלת חוט במחט), זכוכית מגדלת ללא כל ספק יש בידי להעביר זמנם אותם מרבית ההבדל בין אי אונים לבין התגברות הכול על המצב הקיים. חידושים והמצאות מרובים יש בנושא זכוכיות המגדלת, פתרונות פחות יקרים מכולם כש זמינים על כל :

· כמות גדולה של עשויות הגדלה.

· תאורה מובנית – איך תוכלו להשתמש בהן גם כן בלילה אתרי חשוכים. מנורות של – LED חסכוניות ומפיקות אור ממוקד את האובייקט.

· עדשות של שנים רבות מוקדיות.

· דרך – שאינו אך עגולה מכיוון האם אף מרובעת לשם הגדלת הכתוב בעניין גבי דפים שלמים.

· קלות משקל.

· אביזרים דיגיטליים להגדלה.

זכוכית מגדלת – פתרון שפג תוקפו נושן שמועיל ברחבי אופי.

כתיבת תגובה