לוכדי עכברים מנוסים

הכלב הביא פרעושים הביתה?

כל אחד חווה את החוויה המפחידה הבאה, באים באישון ליל למקלחת ומגלים עכברים. כל אותם יצורים לא קרואים הם מטרד של ממש, ומעבר לפחדים שלנו, לעיתים הם גם גורמים למחלות. אז מה אנחנו יכולים לעשות אם מצאנו מכרסמים בבית?

הפתרון הכי מוצלח – רשת להרחקת יונים!

למה שתסבלו אם ניתן לפתור אחת ולתמיד את הבעיה? מדבירים יכולים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את החצר וכמובן למנוע לתמיד את חזרת המזיקים. כמעט תמיד לא תיאלצו לחזור על הדברת חרקים יותר מפעם אחת. באילו מקרים מדברים עם חברת הדברה?

לכלוך יונים

היונים הורסות את הבגדים? במקרה של יונים או ציפורים אחרות, אין סיבה לעשות שימוש בחומרי הדברה מסוכנים. היום יש דרכים שונות שמרחיקות את היונים ולא מכאיבות. כמו מה? רשתות מיוחדות ומפזרי ריח.

הרחקת חולדות

יש עכברים בבית? יש היום טכניקות מגוונות לטיפול בבעיה של עכברים וחולדות; יש אפשרות להשתמש בשיטת המלכודות, לפזר לאורך הבית חומרים מדבירים או להיות מתחשבים ולפזר חומר המפחיד את המכרסם המזיק בלי לפגוע בו.

הדברת מקקים

אנחנו לא אוהבים מקקים – הם יוצרים לכלוך, בעלי מחלות ומגעילים נורא. מדביר מוסמך יכול להיפטר מהמזיקים ללא בעיה בעזרת חומרים מדבירים וטיפול באזורים הנגועים.

הדברת צרעות

ריבוי של צרעות בבית זו בעיה מלחיצה. העקיצה של הצרעה אינה נעימה, ובהחלט כדאי להימנע מהעניין. חברות הדברה טובות יודעות כיצד להיפטר מן הצרעות לתמיד.

איזה דברים צריך לדעת על לוכדי עכברים מראש?

במקרה בו יש ג'וקים אצלכם בבית, עליכם לפנות למדביר. חשוב מאוד לבדוק בטרם עת שבחרתם מדביר מקצועי בעל רישיון מתאים לשם פעולת ההדברה, ושלא מדובר בחומרים מדבירים רעילים הפוגעים בצמחייה ובבע"ח.

כדי להשיג אינפורמציה על הדברת מזיקים, אתם מוזמנים להיכנס לאתר www.hadbarah.com. הדברה מהירה!

כתיבת תגובה