לוכד עכברים מקצועי

הדברות ומדבירים
כמעט כל אחד חווה את הרגעים המבעיתים הבאים, אתם באים באישון ליל למטבח ומבחינים בכמה מקקים שעירים. המקקים הם מפגע אמיתי, לא רק בגלל אי הנעימות, לפעמים הם גם יכולים לסכן אותנו. אז מה אפשר לעשות אם מצאנו זוחלים אצלנו בבית?

למטרה הזו יש לוכד עכברים!

יש סיבה להתענות אם ביכולתכם להרחיק את המזיקים? שירותי הדברה מסוגלים לפתור את הבעיה, לטהר את האזור והכי חשוב לשים קץ לפולשים. ברוב הפעמים לא תיאלצו לבצע הדברה אקולוגית למשך זמן רב. באילו מקרים מזמנים מדבירים?

גירוש יונים

היונים מלכלכות? כשיש על הגג בעיית יונים, לא צריך לפזר בבית חומרי הדברה. ישנן טכניקות רבות שמסלקות את היונים ולא מכאיבות. לדוגמא, רשתות מיוחדות ופריטים נוצצים.

להיפטר מהחולדות

מישהו מכרסם את חוטי החשמל? היום יש כל מיני טכניקות להתמודדות עם עכברים; ניתן להשתמש במלכודות, להשתמש בחומרים כימיים או פשוט להיות מתחשבים ולפזר חומר בעל ריח המפחיד את בעל החיים בלי לפגוע בו.

הדברת מקקים

בני אדם מתעבים חרקים – הם מלכלכים, מזיקים לבריאות ובאופן כללי מגעילים. מדביר ביכולתו לשים סוף למזיקים הבעייתים בלי בעיות בשימוש של טכניקות הדברה מתקדמות וטיפול באזורים הנגועים.

צרעות או דבורים

קיני צרעות בתוך הבית שלנו זו תופעה מלחיצה. עקיצה של צרעה היא לא דבר נעים, ומומלץ להימנע מזה. חברות הדברה טובות יודעות באיזו שיטה כדאי להיפטר מן הצרעות בלי בעיה.

מה חייבים לדעת על רשתות נגד יונים טרם פעולת ההדברה?

במקרה בו יש מפגע בחצר או בבית, אין ברירה אלא להזמין חברת הדברה. חשוב מאוד לבדוק שאתם עובדים עם מדביר טוב שקיבל רישיון מתאים לצורך פעולת ההדברה, ושהוא לא משתמש בחומרי הדברה רעילים הפוגעים בסביבה ובחיות מחמד שלכם.

בשביל למצוא מידע שימושי על מזיקים ביתיים, אתם יכולים להיכנס לאתר www.hadbarah.com. שיהיה בהצלחה!

כתיבת תגובה