לונדון למטייל ולעובד המתחיל

השתחררתם ולא יודעים מה לעשות הלאה? מה דעתכם על טיול ללונדון?

אחרי השנים במסגרת הצבא, רוב האנשים חייבים לנוח, ובנינו, אין שיטה פשוטה יותר לעשות זאת מאשר נסיעה ארוכה לחו"ל.

לחלקנו תספיק גיחה קצרה למדבר, ברם למרבית האנשים יש צורך בטיול מקיף יותר ליבשת רחוקה. התרבות הלא מוכרת, המאכלים השונים והנופים המרהיבים שכל-כך רחוקים מאלה שאנו מכירים – הופכים את הטיול להרפתקה מעניינת שלא כדאי להחמיץ.

הצרות מתעוררות כשמציינים עלויות. נסיעות לחו"ל הן מאוד יקרות, ואם רוצים לשהות בחו"ל לתקופה ארוכה צריך לבוא עם חסכונות. מה קורה אם אין לכם זמן לחסוך, אבל מתים לטייל באנגליה?

לעבוד במדינה זרה – האופציה החסכונית ביותר שעומדת לרשותכם

במקום לעבוד ולסבול בארץ למשך כמה חודשים, להרוויח ממש קצת כסף ולהוציא את זה תוך דקה על טיול צנוע, באפשרותכם לעשות משהו אחר. לדוגמא, להשיג עבודה בניו זילנד, להרוויח משכורת נאה ובתקופה זו גם לטייל למקומות חדשים.

מוכנים לעבוד קשה? כל עבודה מחוץ לישראל תצריך לא מעט סידורים. חובה קודם לקבל ויזות ולברר פרטים בנושא מפת אנגליה. אבל אל דאגה, בעזרת מעט היערכות מראש ניתן למצוא עבודה בחו"ל.

היכן מתחילים? מה עם מידע על מזג אויר בלונדון?

לפני שעוזבים את ישראל לתקופה יחסית ארוכה, מומלץ מאוד לסדר כמה עניינים; קודם כל – צריך לקבל ויזה מתאימה או אישור חוקי אחר על מנת לעבוד בצורה כשרה בחול.

אחרי שיש ויזה אפשר למצוא מעסיקים רציניים. לא כל המשרות בחו"ל מתאימות לכם, ולא כולן ידאגו לכם לתנאי מחייה נוחים ושכר גבוה. נסו למצוא חברות ישראליות שגם מקיימות כל מה שהן מבטיחות, מקסימום תמיד ניתן להתייעץ קודם עם ישראלים שעשו זאת בעבר.

לקבלת אינפורמציה שימושית על עבודה באירופה או לונדון למטייל לא צריך להתאמץ. אתר האינטרנט www.getout-israel.co.il/ ייתן לכם כל מה שרצוי לדעת לגבי טיולים ועבודה בחו"ל.

ישנה תגובה אחת על “לונדון למטייל ולעובד המתחיל

  1. ניתן להזמין חבילות נופש ללונדון ורצוי שיהיו לפרק זמן ארוך לונדון במרחק רב והטיסה אליה היא ארוכה יש הבטוחים שרצוי לפצל את הטיסה כדי שתהיה הפסקת התרעננות באמצע אך אנו מציעים לטוס טיסה ישירה ללונדון ללא הפסקות ולקחת את כל הדרוש לכם בפעם אחת

כתיבת תגובה