לחגוג בסגנון 2011

רוצים לחגוג רק עם החברים הקרובים? לא כל אירוע חייב להיות גרנדיוזי. אחת לכמה זמן נרצה לציין אירוע כלשהו, אך מסיבה זו או אחרת, בלתי אפשרי להרים אירוע גרנדיוזי. במקרים כאלה אין בעיה למצוא מתחמים רבים אשר ישמחו לערוך אירועים אישיים. למטה קבלו את כל מה שתחפצו להבין בנושא אירוע קטן, ותלמדו את כל האינפורמציה בנושא של שירים לברית וכיו"ב.

מה הכוונה בעיקרון מסיבה אישית?

באירוע לא גדול יחסית אין צורך בהרבה בזבוז מיותר של כסף או דרישות לוגיסטיות, אך בכל זאת עדיין נרגיש אוירת שימחה ואחווה, למשל ארוע משפחתי או ימי נישואין. חשבו את מספר האורחים לנוכח כמה גדול הארוע ובהתאם לגודל האולם. נצא מנקודת הנחה כי בארוע בר מצווה, נסיים מוקדם יותר, לעומת חתונה לדוגמה, וסכום הכסף שחסכתם על שתייה מיוחדת, מספר מקומות ישיבה, מלצרים וכיו"צ – ניתן להוציא על דברים מעניינים אחרים. יש עוד שאלות לגבי מועדונים לבר מצווה? קראו עוד.

מאיפה מתחילים לתכנן ארוע אישי?

כצעד התחלתי, מתבקש להעריך את מספר האורחים שצפויים להגיע, ועל סמך מספר זה – נסגור על הקף הארוע. חשוב לוודא להזמין חברים שבוודאות ישמחו לבוא ושתרצו באמת שיבואו. קחו גם בחשבון שגן אירועים בעל חלל גדול מדי ייתן תחושת דיסטאנס בין כל האנשים.

ברגע שנקבעה הרשימה של האנשים שיגיעו, בדקו ביקורות מידידים לגבי מתחמים ששווים בדיקה. אפילו אם יש רשימה ארוכה של שבחים מפה עד להודעה חדשה על מתחם כלשהו, חשוב שתדברו בעצמכם עם מישהו מטעם האולם ולהגיע לאולם לתת את האישור שלכם. בתכל'ס זה האירוע שלכם וטוב לוודא שאתם תהיו מרוצים.

כשמרימים ארוע קטן דרושה תשומת לב בדברים הקטנים.

בזכות העובדה שהחלטתם לקיים ארוע קטן בעל מעט מוזמנים – הסיכויים גבוהים יותר לדייק לטעמם של חלקו הגדול של המוזמנים: במיקום הגאוגרפי, בפסקול, בתפריט וכיו"ב. בנוסף, אפשר לפנק את המוזמנים עם צ'ופרים מגניבים בסגנון ממתקים מיוחדים, או מופע בידור. בנוסף ניתן לקיים אירוע רעיון, בצוּרת חגיגת שנות ה70, ולשלב את מוזיקת הרקע, אביזרי הלבוש והקישוטים לקונספט.

עכשיו, לאחר שקראתם קצת בנושא אירועים קטנים, וודאי הבנתם בעצמכם שלמסיבה אישית יש אופציה להיות ארוע ענק; תלוי בביצוע ובפתיחות האנשים. אך מצד שני, אם לא תסדרו הכל עד הפרט האחרון – אתם והאורחים עלולים להשתעמם. לכן, עִברו כמה וכמה פעמים על כל הפרטים… ושיהיה במזל טוב!

כתיבת תגובה