לחדש את האמבטיה

המקום הראשון מבין חדרי הבית הוא הסלון, שם אתם דואגים לטלוויזיה גדולה וספות נוחות, אחר כך מגיע המטבח המאובזר ורק לאחר מכן מתחלים לחשוב על חדרי השירותים והאמבטיה.

שיפוץ אמבטיה זה עסק לא זול אבל יש עוד מספר דרכים לשפץ את חדרי האמבטיה מבלי לקחת משכנתא נוספת על בית, דווקא בחדרי השירותים שלנו כדאי לדאוג לשיפוץ ותחזוקה אחת לכמה שנים.

לצפות את האמבטיה

מרבית האמבטיות המודרניות מורכבות משכבת פח דקה המצופה באמייל. עם הזמן, נשחק הציפוי באמבטיות רבות, דבר הגורם למראה לא אסתטי ולפגיעה באמבטיה עצמה, עם מוקדי חלודה אשר עשויים להפוך בסופו של דבר גם לחורים.

ציפוי אמבטיה הוא תהליך שבו מחליפים את ציפוי האמבטיה הישן בחדש תוך שמירה על הבסיס המקורי. כך מונעים את הצורך להחליף את האמבטיה כולה בחדשה, עבודה אשר עולה כסף רב ותהליך אשר דורש זמן רב, פירוק, הרכבה, שבירת אריחים ורצפות והתקנתם מחדש.

מחדשים את האמבטיה

חידוש אמבטיה יחד עם צבעית זה לא דבר יקר ולא מסובך, הביצוע לא אורך יותר משעה ויחד עם אסלה חדשה, ברזים ואפילו הדבקת קרמיקה, אתם יכולים להפוך את חדר האמבטיה למקום שנעים להיות בו. כל זאת בעלות של כמה אלפי שקלים וללא צורך בשבירת רצפות  וקרמיקה.

משפצים בזול

עוד אפשרות לחסכון בעלויות הוא הדבקת קרמיקה או טפטים, היום ניתן למצוא טפטים עמידים ללחות ומים שמאפשרים לכם לחסוך את פרוק הקרמיקה ורכישת קרמיקה חדשה. גם את הריצוף ניתן להחליף בזול וזאת ע"י הדברה ריצוף חדש מבלי להסיר את הישן.

החלפת כלים סניטרים יכולה לסיים את העבודה, אסלה וניאגרה חדשה, ברזים חדשים, כיור וצביעת הקירות, הוסיפו לכך מעט אביזרי נוי ויש חדר אמבטיה שנעים להיות בו והכל מבלי לפשוט את הרגל.

עוד מידע על דוד שמש, איתור נזילות ועוד באתר www.prow.co.il

כתיבת תגובה