לימודי ניהול פיננסי

לסגור את החודש בפלוס, במידה ואתם דיי בטוחים שהחיים "השגרתיים" שלכם ,לצערכם, הרב לא הולכים להיכן שרציתם ויותר מזה, אתם דיי מוגבלים מבחינת תקציבכם על אף שאתם מרווחים משכורת מעולה, מומלץ מאוד שתשקלו את הצורך בקבלת יעוץ בכל הקשור לתקציב.

ניהול פיננסי

ישנם מספר הצעות וטיפים שככל הנראה יסייעו לכם בכל מה שקשור לאיזון המצב הכלכלי. לפני הכל, הדבר החשוב ביותר הוא להכיר היטב את גבולות התקציב. נושאים וסוגיות כמו: הכנסה, הוצאות קבועות, הוצאות משתנות ותקציב בילויים, ולפי אלו להתאים את השגרה. להלן הדגמה בסיסית-

ההכנסה- משכורת של 6450 ₪

ההוצאות הקבועות שלכם- משכנתא של 2250 ₪, שכר לימוד לילד 480 ₪, חוגים לילדים 360 ₪

דברים שלא ניתן בלעדיהם – הוצאות רכב 540 ₪, בגדים לתינוקת 90 ₪

ברגע שנחסיר את החלק של ההוצאות מהסעיף של ההכנסות נוכל לדעת כמה מתאפשר לנו לבזבז. על פי התחשיב שעשינו נפעל ביום יום ולא להפך , כפי שרוב האנשים נוטים לעשות.

במקרה ואתם לא חזקים במיוחד בביצוע מעקב כלכלי, כדאי שתחשבו ברצינות על אחד משירותי העזר השייכים למטרייה הזו של התנהלות פיננסית, לדוגמה – ייעוץ כלכלי, חשוב מאוד לציין ששירותים אלו מתאימים לאדם פרטי וגם לחברות.

בכל מקרה שתבחרו- לקחת שירותי ייעוץ או לנסות "לשרוד" בעצמכם, מהותי וחשוב שתבינו שלא חסרים מצבים שמחייבים התייחסות ייחודית לנושא התקציב. מצבים כמו: בניית בית או לימודים בחו"ל. נסיבות מסוג זה מתאפיינות בשינוי מהוותי של סך ההכנסות או של שגרת ההוצאות לתקופה ארוכה.

בהתאם למה שהסברנו קודם, יש מספר גדול של שיטות שיכולות לסייע לכם לפעול כלכלית בצורה אינטליגנטית , הדבר המהותי הוא לנסות לחשוב ולהבין עם מה אתם צריכים עזרה. למתעניינים בשירות – קבלו פירוט נוסף כאן .

טיפ חזק לחיים בהתנהלות פיננסית נבונה, הוא לעולם לא להיות מאלו שאומרים לעצמם "לי זה לא יקרה" או "זה פשוט, אין מה לדעת" אלא להיות ערניים מאוד ולדעת היטב מה מתרחש בסביבתכם במטרייה של שוק ההון.

דבר קטן לסיום, במידה ואתם לא סגורים איזה שירות נחוץ לכם, או יש לכם עוד מחשבות", "כדאי לכם להתייעץ איתנו ולמצוא פתרונות.

כתיבת תגובה