לימודי קוסמטיקה- ליופי מהמם

לימודי קוסמטיקה בבית ספר מוביל  אשר מקפיד על תוכניות לימודיו, יאפשר לכם לרכוש מקצוע לחיים. לימודיו של בית הספר  מתבצעים תחת פיקוחו של האגף הבכיר להכשרה מקצועית. לימודים ברמה גבוהה זו יאפשרו לכם לבחור בין מגוון מסלולים.                                                במסגרת הלימודים תוכלו ליהנות משימוש ועבודה עם ציוד חדיש ומתקדם. כמו כן, תוכלו להישאר עם היד על הדופק ולהתמקצע בכל הטכניקות החדשות ביותר בשוק מכיוון שהשיעורים מתעדכנים כל הזמן.

לימודי קוסמטיקה- מסגרת הלימודים

לימוד קוסמטיקה יאפשר לכן ללמוד מגוון תחומים אשר עיסוקם הינו יופי וטיפוח. בעזרת לימודים אלו תוכלו לדעת בדיוק כיצד לגרום לעורם של המטופלים לזהור ולהיות בריא ורענן.

לימודי קוסמטיקה בצפון עשויים לפתוח לכן ולכם אופציות רבות לעבודה. תוכלו להירשם לקורסים רבים מרתקים ומגוונים.

קורס בניית ציפורניים למשל, ילמד אתכם את כל שיטות הבנייה של הציפורן, כמו כן תרכשו טכניקות שונות אשר ילמדו אתכם כיצד אפשר לקשט את הציפורן ולשלב  בה פרחים, אבנים ועוד שלל קישוטים יפיפיים. נוסף על כל אלו, תלמדו כיצד יש לטפל בבעיות נפוצות כמו התרוממות ציפורן, סדקים ושמירה על מראה טבעי ובריא של הציפורניים.

תחום נוסף אותו תוכלו ללמוד הינו קורס מניקור פדיקור.  הקורס מתמקד בלימוד הדרכים לטיפול בכפות הרגליים וכפות הידיים. במהלך הקורס תרכשו טכניקות חדישות, כלים ומיומנויות. בעזרת כלים אלו  תוכלו לטפל בבעיות עור שונות. כמו כן תעברו הדרכה מידי פודולוג (מומחה מקצועי לכף רגל). מומחה זה, יעניק לכם הדרכה הטובה ביותר ויעזור לכם להעשיר את הידע שלכם לצרורך הטיפול הנכון וההיגני ביותר.  גכו כן תוכלו ללמוד במסגרת קורס אפילציה. בעזרת קורס זה תרכשו ידע תיאורטי ומעשי – תלמדו על צמיחת שיער, סוגי שיער, השפעות ההורמונים וחומרי שונים על השערה, תופעות לוואי, אפילציה במהלך הריון ועוד. בנוסף תלמדו לעבוד עם מכשור לאפילציה ותכירו כלים רבים המשמשים לצרכי הסרת שיער.

קיימים קורסים רבים נוספים-

ביניהם גם קורס עיסוי. קורס זה יעניק לכם אפשרות לעבוד בתחום רוחני ולעזור למטופלים למצוא את השלווה והשקט.

היכולת לתת לאדם אחר ולהקל עליו תגלה לכם עד כמה גדול הסיפוק בנתינה. בעזרתה של הנתינה תוכלו לקבל הרבה. ישנה אפשרות עבור לימודים של תחומים נוספים כמו קורס איפור עצמי, קורב ספרות, קורס שעוות, קורס עיצוב גבות ועוד.

כל הלימודים כוללים שיעורים תיאורטיים ושיעורים מעשיים. כמו כן יהיה עליכם לתרגל לא מעט. עם סיומם של הלימודים תקבלו תעודת סיום ותוכלו להתחיל לעבוד. לימודי קוסמטיקה יפתחו בפניכם את הדלת לעבודה עם אנשים בתחום אשר קרוב ללבכן.

כתיבת תגובה