לימודי שוק ההון למתחילים- דברים שלומדים משם

היא כן אהבה לגלוש באינטרנט וללמוד בעצמה תחומים חדשים. כתוצאה מכך , רכשה אנסטסיה ידע נרחב בתחומים שונים, ביניהם היו: רפואה קונוונציונלית, רפואה משלימה, סרטים ואפילו בלט קלאסי. נוסף על כך היא נגנה בפסנתר מגיל שש והתעניינה בכלכלה ובפוליטיקה.

אל לימודי שוק ההון למתחילים הגיעה אנסטסיה במקרה. יום אחד פתחה את המייל ובו מצאה קישור אשר הוביל לפרסומת בנושא המסחר והבורסה. מכיוון שהייתה סקרנית, התחילה ללמוד את הנושא ובמהרה החליטה להירשם לקורס מסודר.

לימודי שוק ההון למתחילים – יום ראשון

הלימודים התבצעו בשעות הערב. אנסטסיה הגיעה והתיישבה לבדה בצד הימני של הכיתה. היא גילתה כי סטודנטים רבים ובני גילאים מגוונים ביותר הגיעו לשיעור. היא עצמה הגיעה מספר דקות לפני תחילתו ונדהמה מכך שהאנשים לא פסקו מלהגיע. השיעור החל בדיוק בזמן, המרצה נראה נחמד והציג את עצמו. הוא ברך את כולם ואמר: "ברוכים הבאים אל לימודי שוק ההון" לאחר מכן הוסיף ואמר כי קורס שוק ההון וכן לימודי מסחר יאפשרו לכולם לסחור בבורסה. "תוכלו לשכור להנאתכם, כתחביב, כהכנסה נוספת וכמובן שתוכלו, לאחר הכרת שוק ההון באופן יסודי, לבחור לעסוק ולעבוד במסגרת שוק ההון באופן מלא ועצמאי." לאחר מכן המשיך השיעור.

המרצה הסביר על הבורסה ויתרונותיה, לאחר מכן הסביר על קורס ניתוח טכני. ההסברים לגבי הגרפים, קריאת מפת השוק ותנודותיו נקטעו עם כניסתו של בחור צעיר, כבן עשרים ואחד. הבחור התיישב במהרה בכיסא הקרוב אל אנסטסיה תוך שהוא מבקש סליחה מכל המשתתפים. הוא חייך לעבר אנסטסיה אך היא רק האדימה והתכנסה במחברתה.

קראו לבחור תיאודור. לאחר שהתמקם, הוא ניסה לשאול אותה לגבי התכנים אשר נאמרו לפני שהגיע אך אנסטסיה לא השיבה. לאחר מכן,  כתבה לו בדף קטן אשר תלשה מהמחברת כי המרצה אמר שהכיתה תלמד בהמשך הדרך את הנושאים: קורס אג"ח, קורס מט"ח וכן קורס ניהול השקעות. לאחר מכן נזכרה בעוד תחומים אשר הזכיר המורה, לכן לקחה את הדף ורשמה כי לימוד שוק ההון יכלול בהמשך גם לימודי ייעוץ השקעות, קורס אופציות וכן קורס מסחר יומי. לאחר מכן לא הוסיפה  מילה.

השיעור השני אשר התרכז בתזמון וניתוח גרפים, נראה לאנסטסיה רחוק. משום מה היא קיוותה כי יום הלימודים במסגרת לימודי בורסה יגיע במהירות. היא החלה לקרוא באינטרנט על לימודי השקעות, לימודי מטח ואף גילתה כי קיים קורס אשר נקרא קורס ברוקרים. היא הבינה כי קורס ברוקר יאפשר לה לעסוק במסחר. מפני שהייתה מחושבת ביותר ורצתה לפתוח לעצמה דלתות, החליטה כי במהלך קורס שוק ההון למתחילים היא תשקיע באופן יוצא דופן. נראה היה לה כי אחד הנושאים החשובים ביותר במסגרת לימוד שוק ההון הוא קורס ניהול השקעות.

תיאודור המשיך להתיישב ליד אנסטסיה גם בהמשך.  במהלך קורס השקעות ריחף דמיונה לפתע עד כי נאלצה לשאול את תיאודור מה בדיוק נאמר. הוא חייך והסביר לה כי במרצה הסביר  על מסחר יומי. "קורס מסחר יומי", לחש לה, "הוא קורס חשוב מפני שרבים אוהבים לסחור בצורה זו, כי היא ממש נוחה. אם יש לך אינטרנט ומחשב את מסודרת". אז, הייתה זו הפעם הראשונה בה חייכה אנסטסיה לעברו. מאז אותו החיוך נשבר הקרח בין השניים ולאנסטסיה היה סוף סוף חבר טוב, בפעם הראשונה. לימודי שוק ההון למתחילים תיבלו את חייה באופן כפול – בזכותם מצאה תחביב חדש וגם למדה מה זו חברות

כתיבת תגובה