לימוד אנגלית עסקית

עולם העסקים של היום הוא עולם בינלאומי דובר אנגלית, ואי אפשר להסתדר בו ללא לימוד אנגלית עסקית. כיום שליטה טובה באנגלית מדוברת רגילה אינה במקרים רבים מספיק בכדי להבין את הדקויות של עולם העסקים הבינלאומי ולהתנהל בו בתבונה ומתוך הבנה ויכולת התבטאות. לכן לימוד אנגלית עסקית הוא בגדר הכרח למי שרוצה שאנגלית שלו תכיל את אוצר הביטויים ודרכי ההתנסחות המקובלים בעולם העסקים הבינלאומי. כאן נציע מספר מילות הסבר על החשיבות של לימוד אנגלית עסקית, שיטות לימוד והאופציות העומדות בפני מי שרוצה לשפר את יכולת ההתנסחות העסקית שלו באנגלית.

 

החשיבות של לימוד אנגלית עסקית

האנגלית של עולם העסקים הוא אנגלית מלאה מונחים מקצועיים מתחומי הכלכלה והעסקים שאינם בהכרח זהים למונחים הנהוגים בעברית. בנוסף, לעולם העסקי יש קודים ומוסכמות משלו ודרכי התבטאות שצריך להכיר על מנת להבין מה הן אומרות. הרבה ממה שנאמר בעולם העסקים הוא בסאב-טקסט ויש להכיר את המוסכמות והקודים של תרבות העסקים הבינלאומית בכדי להבין את המשמעות של התבטאויות שונות. כך למשל קבוצת סטארט-אפ שנסעו לפגישה בארצות הברית שמעו כי המוצר שלהם "is very interesting" וכשחזרו ארצה לא ידעו לספר אם הפגישה הייתה טובה או לא. לימוד אנגלית עסקית הוא הכרחי בכדי להשיג שליטה והבנה של סיטואציות כאלו ואחרות.

 

שיטות לימוד

ישנן מספר שיטות של לימוד אנגלית עסקית. ראשית אין חכם כבעל ניסיון ואחת הדרכים הטובות ביותר לרכוש אנגלית עסקית היא פשוט דרך ניסיון ועם הזמן. אולם לשיטה זו יש "שכר לימוד" גבוה של פרקי זמן ארוכים בהם חוסר שליטה מספקת באנגלית עסקית עלולה להוביל לטעויות והתנהלות עסקית לא נכונה. כמו כן ניתן לנסות וללמוד אנגלית עסקית בכוחות עצמכם דרך קריאה של ספרות מקצועית או לימוד דרך האינטרנט. שכר לימוד זול יותר הוא זה של קורס מיוחד המיועד ללימוד של אנגלית המותאמת לעולם העסקים. קורסים כאלו מתאימים גם לאנשים ששולטים היטב באנגלית אך מעוניינים לרכוש את מיומנויות השפה הרלוונטיות לעולם העסקים. הקורסים מספקים לימוד מרוכז של הן מושגים מעולם העסקים והן דרכי התנסחות מקובלות, בין אם בעל פה או בכתב.

 

טיפים לשיפור האנגלית העסקית שלכם

קריאה היא אחת הדרכים הטובות ביותר לרכוש שפה והשפה העסקית אינה שונה מזה. קריאה של ספרות מקצועית יכולה לעזור לכם באופן ניכר לשפר את האנגלית העסקית שלכם ולרכוש את עולם המושגים שלה. אימון הוא כמובן דרך חשובה לשיפור השפה ואפשר למשל לנסות ולנהל פגישות של החברה באנגלית על מנת לשפר את יכולת ההתנסחות של כולם. לבסוף, למי שאינו רוצה להמתין לניסיון שיזמן לו את יכולות האנגלית, קורס של לימוד אנגלית עסקית הוא ככל הנראה הדרך הטובה ביותר והמהירה ביותר לרכוש את הכלים הדרושים לכם על מנת להצליח בעולם העסקי של היום.

 

 

berlitz

כאשר עולה הצורך בלימוד שפה מדוברת והבנת הייחודיות של תרבות שונה, ברליץ ערוכה לסייע לך בצורה הטובה ביותר בהשגת יעדך. לברליץ לימוד שפות ומגוון רחב של הכשרות, קורס פרטי, סמי פרטי וקורסים קבוצתיים. תוכניות הלימודים ומערך הלמידה מבוססים על ניסיון רב שנים בתחום ומתווספים לתכנים העשירים והאותנטיים, בהנחיית מורים דוברי שפת אם, ולתכני מולטי מדיה מתקדמים ביותר המלווים את מהלכי הקורסים. לימודי השפות מקנים לך את הכלים לדבר, לקרוא ולכתוב, בכל שפה בה תחפוץ. הלימודים מכסים מספר רב של שפות בדגש על לימוד אנגלית ומועברים בשיטת לימוד ייחודית, המאופיינת בשימת דגש על היכולת לדבר את השפה, ולהביא את התלמיד לרמה בה הוא מסוגל לנהל שיחה בשפה נינוחה ושוטפת. כל השיעורים נערכים על ידי מורים הדוברים את השפות כשפת אם. בשיעורים עצמם, כל התלמידים מדברים את השפה הנלמדת החל מהשיעור הראשון. השיעורים עושים שימוש בכלים לימודיים כמו משחקי תפקידים, קטעי קריאה והאזנה. הלימודים מותאמים בהתאם לתקציב, ללו”ז ולצרכים. בכל שפה ישנה אפשרות לבחור את המסלול המתאים לתלמיד- בין אם מדובר בשיעורים פרטיים או שיעורים המתנהלים בקבוצה, לימוד בוקר, לימודי ערב, או מסלול משולב- לימודי שפות מתנהלים בכל המסלולים הנ”ל

כתיבת תגובה