ליסינג מימוני ותפעולי קצת מידע נוסף

ליסינג לזמן קצר

מכונית ליסינג לטווח קצר, היא רק את הכרטיס לנהגים שלא רוצים ליטול דמי סיום או הלוואה,. למשתמשים בחכירה ניתן להניח שכירות קיימים לרכוב בסגנון פחות. נהגים רבים בוחרים לשכור ולא לרכוש אך ורק בגלל החיסכון ויתרונות המס. קניית רכב חדש היא הצעה יקרה. הבעלים החדשים רגע לפני שהם חותמים  על הקו המקווקו ונוסעים על המכונית במגרש, ערכה יורד באופן משמעותי מערכו ותשלומי הריבית הגבוהה יכולה להשתרע על פני מספר שנים. עד שמסיימים לשלם את הלוואה לרכב, הרכב מוערך ב 1 / 4 ממחיר הרכישה שלה בדרך כלל , צרכנים מנוסים בוחרים להימנע מהלוואה המתמשכת של תשלומים חודשיים על מכונית בהנחה שהליסינג הוא לטווח קצר, בדרך כלל פחות מ 12 חודשים או עד שנתיים.

נוחות וקלות להפסקת ליסינג לטווח קצר המכונית גם פונה אל אנשים עשויים לחוות קשיים כלכליים בשל אובדן עבודה או העברה, או כל אירוע שעשוי להשפיע לרעה על ההכנסות. מנהל עסוק אולי נהנו מספורט קופה דו מושבית מותרות, אך כאשר המשפחה מתחילה לצמוח, זה הזמן להפסיק לחשוב על יותר תקציב ידידותי, שוכרים אחרים מחויבת להסכמים לטווח ארוך מוצאים כי תשלומי הרכב הם מותרות. אז יש כאלה אנשים שבשבילם כסף הוא לא בעיה, אבל למראית עין הוא חובה. אנשי עסקים מצליחים אולי כדי לסיים מוקדם השכרת פשוט סוחרים עד הדגמים החדשים עם מינויים יוקרתיים יותר כפי שהם מטפסים במעלה הסולם של החברה. תהא הסיבה אשר תהא, ליסינג לטווח הקצר מציעה חיסכון בעלויות וגמישות יותר מאשר קניית רכב או שכירת רכב לתקופה ארוכה של זמן.

תקן הסכמים לטווח ארוך מכביד בעונשים למסיימים ליסינג לפני הזמן. חברות מימון עשויות לדרוש תשלום מיידי של יתרות שנותרו חייבים להם עבור ההלוואה אשר נתנו לקבלת חכירה על המכונית, אשר יכול להגיע לכדי אלפי שקלים, בתוספת קנסות ואגרות. מתוך מקבלי רכב יוקרה, כמו מרצדס, לקסוס, לינקולן, למשפחה ידידותי מכוניות פורד, טויוטה, ושברולט, קצר טווח השכירות אתרים המכונית מציעות מגוון רחב של כלי רכב במחיר הנכון לכל תקציב כמעט. וזה היופי של חכירה לתקופה קצרה של זמן הוא מספר החודשים שנותרו על ההסכם המקורי עושה התשלומים סבירים להפליא. אנשים שלוקחים על חוזה שכירות לטווח קצר מכונית חייבים להסכים לתנאים, אבל פטורים מקבלת מקדמה גדולה. תחזוקה, למידע נוסף בתחום זה כדאי לכם לחזור אלינו בכתבה הבאה מקווים שנהניתם

בכתבה הבאה נדבר על ליסינג תפעולי , על סוגי תפעולי מלא ,עסקי, מימוני , נשתמע..

כתיבת תגובה