ליצור קשר עם צער בעלי חיים


רוצים קשר רציני? מאמצים כלב וכעת ברצונכם לדעת איך צריך לטפל בו ולאלפו? ההכרעה להביא כלב הביתה אינה פשוטה ולא כדאי לבסס אותה אך ורק על אהבה לבעל החיים. מחפשים פרטים על צער בעלי חיים? מעוניינים למצוא אימוץ כלבים בחינם? קבלו עכשיו מס' טיפים מצויינים:חשוב לבדוק שאתם מוכנים למהלך הלפניכם, הן מצד השינויים בחייכם ובלוח הזמנים שלכם, והן מהצד הכספי. כלב בבית משמעותו לצאת איתו לטיולים, לזכור להאכיל ולהשקות אותו, והענקת כל האהבה בעולם.

נוסף על כך, כלב מביא מיני הוצאות, קבועות ועונתיות, לוטרינרים, תכשירים, אוכל, אילוף וטיפול רפואי במקרים כמו תאונה. אם עדיין אינכם מסוגלים להתמודד עם זה, כנראה שעדיף שתחסכו מהכלב ומעצמכם את כל הכאב ואל תאמצו כלב למשך התקופה הקרובה.

תמיד בחרו בכלבים מכלביות ע"פ כלב מאדם פרטי – בעל חיים ממגדל כלבים פרטי תמיד ימצא בעלים, בעוד הכלביות בארצנו גדושות במגוון רב של כלבים נטושים. לא מעט מכלאות ממיתות בע"ח שנמצאים במקום זמן רב, ואפילו אלו שאינן מוכנות ללכת לפעול בצורה הזו בד"כ אינן מצליחות לתת לכלב טיפול מקיף וצמוד מפאת הצפיפות. בצורה זו תוכלו לבחור כלב מושלם מתוך מגוון רב ונוסף על כך, כלב שתוציאו מכלביה יעניק אהבה מושלמת ויהיה אסיר תודה על זה שהצלתם אותו מחיים אלה.

כלב מעורב או גזעי? כלבים טהורי גזע נותנים לבעליהם יוקרה מסוימת, חבריהם המעורבים הם לרוב יותר חכמים, נוטים להיות בעלי תוחלת חיים ארוכה יותר ופחות סובלים מסיבוכים בריאותיים.

אימצתם כלב? אל תזניחו את המשימה לחנכו. כלב אשר עבר חינוך נכון זה כלב שמח, וכאשר מצבו הנפשי שליו ומאוזן, גם לבעלים נוח ונעים יותר לחלוק את סביבת המחייה.

רוצים לדעת הכל על צער בעלי חיים רמת גן? הכנסו לאתר http://www.liberation.org.il/, שמציע המון מידע בנושא גידול כלבים, טכניקות חינוך, טיפים שימושיים, ואינפורמציה על מומחים לווטרינריה, מומחי אילוף, ציוד ואוכל.

כתיבת תגובה