ללמוד אנגלית כבר מהיסודי

מה עושים לשיפור האנגלית?

מחקרים מראים שכמעט שני מיליארד מבין האנשים בעולם בקיאים באנגלית ברמה ממוצעת ומעלה. רוצים לשפר בעצמכם את השליטה באנגלית ע'י לימוד אנגלית?

אנו זקוקים לשפה האנגלית בחיינו האישיים בכדי שנוכל לתקשר עם בני אדם בכל העולם, לטובת נגישות טובה יותר לאינפורמציה ולהתנהלות בעולם העסקי. ואמנם, כל העולם העסקי פועל כמעט תמיד באנגלית, וקיימת מגמה שלפיה ככל שהתפקיד יותר בכיר, כך יש יותר שימוש באנגלית.

לשם מה לנו ללמוד אנגלית? היתרונות בלימוד השפה הם רבים, ובהם:

– לימוד אנגלית משפר את מידת ההצלחה שלנו במסגרת בית הספר, ובייחוד במערכת ההשכלה הגבוהה, אשר במסגרתה יש להיעזר בטקסטים שנכתבו בשפה זו.

– למטרת שיפור אפשרות התעסוקה בעולם, עם תפקידים המתנהלים במידה חלקית או מלאה באנגלית. האנגלית משמשת אותנו כשפה הבינ'ל המקובלת על מרבית האנשים בעולם, בפגישות עם שותפים ולקוחות ממדינות אחרות, יצירת קשר עם חברות זרות וכאשר אנו נשכרים לעבודה במדינות אחרות. במקרים רבים, מי שאינו דובר את השפה עשוי להישאר מאחור.

– לימוד של שפה שניה מהווה אימון יעיל למוח צעיר ובוגר כאחד ותרומה נאה לייעול כושר החשיבה.

– הרחבת עולמנו התרבותי בעזרת סרטים, יצירות ספרות, מגזינים וטקסטים המתפרסמים באנגלית. הדבר בולט במיוחד ברשת האינטרנט שבה רוב האתרים השונים כתובים כולם בשפה האנגלית.

אלו רק מעט מן היתרונות שבלימוד השפה האנגלית, שאליהם ניתן להוסיף גם יכולת לטייל בחו'ל בנוחות ובביטחון וסיבות כמו מיצוי הפוטנציאל האישי.

אז אם החלטתם שאתם מעוניינים ללמוד אנגלית, תוכלו למצוא בקלות שלל תוכניות ובתי ספר שישמחו לעזור לכם לשפר ולהעמיק את שליטתכם בשפה. בין אם אתם צריכים ללמוד אנגלית ובין אם אתם מחפשים קורסי אנגלית, מצאו את הקורס המתאים לכם וגשו לעבודה. עוד תתפלאו לגלות באיזו מהירות ניתן להשתפר!

ואם כבר אתם מתעניינים בלימוד אנגלית, ייתכן שיעניין אתכם גם אתר www.enl.co.il/ בהצלחה!

כתיבת תגובה