למה הדוד לא מחמם

בחוץ חם אבל במקלחת קר מאוד? יש לנו פתרון בשבילך! אם יצא לך מכל החורים המקרים האלה ואתה חושב לעצמך לא יתכן שבחוץ חמסין והמים במקלחת קרח. קיימת דרך חסכונית, חכמה ופשוטה – ניצול השמש על ידי התקנה של דוד שמש.

קולטים לדוד – כי נמאס לעבוד עבור חברת החשמל

הצבת דוד שמש יכולה לצמצם באופן משמעותי את צריכת החשמל החודשית בבית ואפילו בעסק. אין כמו לנצל את החום הנפלט מהשמש לצורך הרתחת המים במקום להשתמש באמצעים חשמליים או אלטרנטיבות אחרות העושות שימוש בכמויות חשמל עצומות.

שימוש של כלל האוכלוסיה בדוד שמש לא רק יתבטא בהפחתה בהוצאות אלא אף לצמצום בשימוש בחשמל. בזאת אנו מביאים לצמצום בכמויות הצריכה ומונעים צמצום של מקורות האנרגיה.

דודים וקולטים התשובות לכל השאלות

איך זה פועל? איפה מציבים? מי מתקין את זה? פרטים בסיסיים על דודי שמש.

בישראל קיים חוק על פיו חייבים לעשות הכנות לדודי שמש בבנייני מגורים החל משנות השמונים (חוץ ממגדלים שאין בהם מספיק מקום). באמצעות חוק זה נחסכים בישראל כ-4 אחוזים מצריכת החשמל הארצית.

פיתוחו של הדוד הוא ישראלי. אכן גאווה ישראלית!

את הדוד מניחים על הגג, או על פני שטח פתוח אחר שבהם אפשר חשיפה מוחלטת לשמש. את דוד השמש מניחים כך שהקולטים פונים דרומה.

גוף הדוד בנוי ממיכל גלילי העשוי מתכת, אשר מכיל מים, שמחובר לקולטים. בתוך הקולטים מסודרים מס' צינורות מים במסגרת מתכת מלבנית.

מסגרת הקולטים תוכננה בצורה כזו שצד אחד של הקולט עשוי משטח זכוכית חלק ואילו יתר הפאות אטומות וצבועות בצבע שחור, במטרה לכלוא כמה שיותר מחום השמש. עקב כך כדאי לשמור ולוודא שהצד השקוף נקי משלכת.

הצבת דוד מסוג זה כדאית מאוד לבניין דירות ואפילו במספרות במדינות כמו שלנו בהן מתאפשר להשתמש במשאב הזמין של אנרגיית קרני החמה.

הייתם שמחים לשמוע עוד על קולטים שמש? לא מבינים איך חייתם עד היום? העולם מחכה לך, בואו לכאן שוב ובהקדם ותוכלו למצוא טיפים, מחירים, הצעות ופרטים נוספים ממיטב נותני השירות בתחום.

כתיבת תגובה