למה חשוב שהווטרינר שלך יעניק שירותי חירום???

שבוחרים בווטרינר, אחד הפרמטרים שכדאי לבדוק הוא עניין שירותי החירום.

למה הכוונה שירותי חירום? מרפאה וטרינרית אשר מעניקה שירותי חירום תהיה זמינה עבורך 24/7 לכל מקרה שלא יהיה… בוחרים וטרינר בבאר שבע

אם כן, כפי שאתם בטח כבר יודעים החיים לא תמיד הם תוכנית כבקשתנו ולפעמים יש הפתעות שאנו לא צופים מראש…
על מנת לתת טיפול טוב בחיית המחמד שלך נגד איומים כגון מחלות, רכבים, כלבים אחרים, חומרים רעילים ועוד, מומלץ להיוות ערוכים גם במצב חירום ולוודא כי הווטרינר שבחרתם מעניק שירותי חירום כל השבוע ויהיה זמין עבורכם בשעת צרה!

אילו עוד דברים כדאי לקחת בחשבון שבוחרים ווטרינר?

  • הדבר הראשון הוא כמובן ניסיון. אין אנו אומרים כי ווטרינר לא מנוסה לא יעניק טיפול טוב לחיית המחמד שלך, אבל שמדובר בבריאות תמיד עדיף לפנות לבעל מקצוע שיש לו ניסיון בתחום ובכך יכול באמת לתת מענה מקצועי ומהיר בשעת הצורך.
  • קירבה גיאוגרפית – לא כמו נותני שירותים אחרים, שבוחרים ווטרינר כדאי למצוא ווטרינר קרוב יחסית. כמובן שמרחק נסיעה קצר הוא עניין מזערי מאחר ואינכם נדרשים לנסוע יותר מידי לביקורים במרפאה! אבל כן חשוב לשמור על איזו קירבה גם לשעת חירום וגם מטעמי נוחות….סביר להניח שאדם שגר בבאר שבע יעדיף למצוא וטרינר בבאר שבע שגם נותן שירותי חירום.
  • מגוון פתרונות – במקום אחד ייתן לכם נוחות מרבית בכל תקופת הגידול של חיית המחמד שלך. חשוב למצוא מרפאה וטרינרית אשר תוכל לסייע לך במגוון רחב של בעיות כגון בדיקות מקיפות, חיסונים, טיפולים אורטופדיים, פציעות, ניתוחים, אשפוז בשעת הצורך… חשבו על זה ככה, בבית חולים וטרינרי באר שבע יהיה אפשר לתת מענה להרבה יותר בעיות רפואיות מאשר בקופת החולים השכונתית… ווטרינרים אשר דואגים להתקדם ולהשתפר באופן קבוע מפתחים את המרפאה שלהם ומגדילים בהדרגה את מגוון השירותים שהם מספקים.

חשוב לציין כי לא חייב להיות מדובר במרפאה גדולה כדי למצוא שירותי חירום. גם ווטרינרים פרטיים רבים בוחרים להעניק שירותים מסוג זה… המשמעות בכך היא שהם יקומו בכל שעה ויעניקו סיוע רפואי שנדרש לחיית המחמד שלך!
דבר נוסף שחשוב להזכיר הוא שמפעילים את שירותי החירום מדובר בתעריף יקר יותר מהתעריף הרגיל מאחר ומדובר בשעות עבודה לא שגרתיות… כמו בכל דבר.

אין זה משנה איזו חיית מחמד אתם מגדלים, טיפול רפואי איכותי זמין 24/7 תמיד יכול להיות מרגיע שמדובר בחלק מהמשפחה…

רוצה לקבל טיפים נוספים >>

כתיבת תגובה