למה יש לנו צלקות?

צלקות יש לומר הן חלק מהסימנים שנשארו בגופנו עקב אירועים שונים כמו כוויה, פציעה, ניתוח, סימני מתיחה עקב הרזייה, כתמי שמש ועוד.

במהלך חיינו אנו "צוברים" אי אילו צלקות, ואם הן למשל נמצאות במקומות חשופים, זה לא אסתטי, לא נראה טוב אבל זה בר פיתרון. משחה חדשה בשם NO SCAR ( אין צלקת) עם רכיבים מיוחדים במינם בפורמולה ייחודית, תעלים בטיפול יעיל את כתמי הצלקות.

מה מכילה הפורמולה של NO SCAR?

הפורמולה של משחה נגד צלקות NO SCAR להעלמת צלקות מכילה תמצית אלוורה, שמן זרעי ערער בר, אלנטואין, סיליקון ג'ל ועוד.

כל הרכיבים הללו ידועים בתור משפרי זרימת דם, מאיצי חילוף חומרים עם מינרלים חיוניים לעור הגוף.

הנוסחה המשולבת ביניהם היא זו שיצרה את התוצאות החיוביות בהעלמת צלקות והפחתת כתמי צלקות, פיגמנטציה ועוד.

איזה סוגי צלקות יש?

עפ"י נתונים מהרשת 32% מהילדים ו-55% מהמבוגרים סובלים מצלקות על גופם.

צלקת אבנורמלית– זוהי צלקת מחוספסת בצבע אדמדם שנוצרה עקב ריבוי החלבון קולגן. חלבון זה אמור לבנות רקמת עור חדשה במקום שיש פציעה, חתך וכד'. אם יש עודף קולגן ובצורה לא מפוקחת, נוצרת צלקת אדמדמה, קשה ומחוספסת. לא נעים בכלל. הגוף עצמו יכול "לתקן" את הצלקת אך זה לוקח זמן רב.

צלקת מכוויה- צלקות מכוויה נגרמות מ-3 דרגות של כוויה, כאשר החומרה היא בסדר עולה: כוויה מדרגה ראשונה, שנייה ושלישית.  ע"י ייצוק קולגן כמו במקרים של תיקון העור בגוף, מיוצר קולגן אבל שוב, כמו במקרה של צלקת אבנורמלית, לעיתים התיקון משתבש ומה שנשאר מהכוויה הוא סימן מכוער, צלקת אדומה, קשה ומחוספסת שלא מחמיאה לעורנו כלל.

צלקת כתוצאה מניתוח- למרות שפע הניתוחים הפארסקופיים עדיין ישנם ניתוחים המבוצעים תחת סכינו של הכירורג, ביניהם ניתוח קיסרי ואלה משאירים סימני צלקת במקום הניתוח.

הטיפול בצלקת כתוצאה מניתוח הוא טיפול כמו בכל צלקת (ולא חשוב מה הגורם) אבל הוא בהחלט עשוי להפחית את המרקם השונה, וליצור סינרגיה עם עור הגוף באופן אופטימלי.

 

למה אתם חייבים NO SCAR?

מבדיקה שערכנו עולה כי אנשים רבים הנושאים צלקות בגופם, אינם מודעים כלל ליכולת של העלמת סימני מתיחה או הפחתת סימני הצלקות הללו. בעיקר בתקופת הקיץ אפשר לראות הרבה מאוד אנשים שמנסים להסתיר צלקות בעזרת לבוש מתאים, שרוולים, צווארונים ופתרונות נוספים.

כתמים או צלקות מעוררים בושה אצל בני אדם ששואפים לעור חלק, אסתטי ויפה.

 

כתיבת תגובה