למה למדתי הפקת אלבום?

מגיל צעיר אהבתי את ענף המוזיקה. ועל כן, כשהייתי גדול דיו, התחננתי להורים לתת לי ללמוד לימודי גיטרה. התרגשתי מהלימודים ומאוד רציתי ליצור עם חברים הרכב מוסיקאלי מצליח ולהופיע בחוץ לארץ.

יחד עם זאת בחלוף הזמן, ההכרח להתפרנס כהלכה החל מכוון אותי והבנתי שכדי להשיג את מבוקשי כמוסיקאי מקצועי, אני מוכרח להקנות לעצמי ידע מוסיקאלי מקצועי ולמצוא ענף מוסיקאלי שבלי ספק יאפשר לי להרוויח פרנסה כפי שצריך.

קורס די ג'י

שריר וקיים, קיימים הרבה מוסיקאים שמנגנים מעולה ונוטלים חלק בלהקה מובילה. אבל, ע"מ באמת ובתמים להתקדם בעולם המוסיקה ואפילו לנסוק אל פסגות חדשות, מומלץ כצעד ראשון ללמוד להכיר היטב את כלי הנגינה שבו מעוניינים להתמחות. לכן, מומלץ להבין הן את רזי כלי הנגינה וגם את התורה התיאורטית שמאחורי הקלעים. הרי בתכל'ס, כדי לבנות סאונד חדש ולפרוץ הלאה כדאי להצליח מעבר ליישום פזמונים שמוסיקאי אחר ברא, כי אם גם ללמוד כיצד לכתוב צליל מקורי.

בסיכומו של דבר, הנגנים שהופכים הפנטזיה למציאות ומתפרסמים הן בארצם שלהם ואפילו מעבר לים למשל הביטלס ואחרים, הם הרכבים שיצרו משהו מקורי, מעניין, מלהיב ומרגש. אמת, פה ושם יש מוסיקאים שפרצו קדימה בלי מאמץ רב, אבל האם באמת ובתמים ההרכבים הללו ישאירו חותם עוד כמה שנים? הייתכן שהאלבום השני, שיתוף הפעולה הבא או סיבוב ההופעות ישיאירו חותם?

ללמוד נגינה בבי"ס למוסיקה

עם כול הכבוד למוזיקאי המקצועי שלימד אותי אחת לשבוע, הסקתי שעל מנת לעשות מהנגינה קריירה רצינית, כדאי להירשם למקום שיעניק לי השכלה מהתחלה עד הסוף. לכן, התחלתי לחפש בי"ס למוסיקה שמעניק הן ידע מעשי והן תיאוריה. ככה, אני באמת יצליח גם להנהיג הרכבים והן לעשות לעצמי שם בתחום המוסיקה ואולי אף להיהפך לנגן אולפנים שמלווה את הענקים.

לימודי תוכנה מוזיקאלית

אם תשאלו את דעתי, בשביל להצליח בענף המוזיקה כדאי להבין היטב גם תוכנת עריכת סאונד ויותר מזה את תחום ההפקה. ולכן החלטתי להירשם ללימודי סאונד וככה להרחיב את ידיעותיי בתחום היצירה.

לגדל משפחה ממוזיקה

בניגוד למה שחושבים, שזהו כביכול מקצוע בו עוסקים נגנים רעבים ללחם, זה בכלל לא ככה. למען האמת, מלבד האפשרות להרוויח כסף כנגן אולפן, קיימות אפשרויות לא רעות בכלל גם לנגנים מקצועיים והן לאנשי הפקה. וכך למשל נגן מקצועי מסוגל לעשות כסף הן כנגן אולפן והן כמורה בבי"ס. אך, ע"מ לעשות זאת כראוי, יש לדעת הן את הפרקטיקה וגם תיאוריה.

בנוסף, ישנם עוד תחומים מהם ניתן להתפרנס, לדוגמא כתיבת שירים למוסיקאים שונים. אך עם זאת, כדי להצליח בענף הכרחי להשקיע בלמידת המקצוע ביסודיות ולהיחשב לנגן שבאמת יכול להרים גבוה אמנים אחרים.

מעוניינים גם להפוך את האומנות לקריירה ממשית? רוצים לדעת כיצד להצליח בתחום? צפו בפרטים נוספים כאן וקבלו את מבוקשכם.

כתיבת תגובה