למי מיועד ניתוח למילוי קמטים ?


האקנה בפנים לא עוברת?

לא מעט בחיים אנו סבורים שאנשים סביבנו יפים יותר ושאין להם פגמים גופניים. ולמרות כל זאת, אם נטרח לבדוק את הענין הזה כנראה נגלה שאין אדם שלא חסר ביטחון בגלל בעיה פיזית. הנה רשימה חלקית – כתמי שמש בפנים, צלקות, צלוליטיס ואפילו משקפיים. זה לא חשוב כמה נתאמץ לשכנע מישהו שהוא נראה טוב ושהוא מגזים, אם אותו אדם לא יוכל להאמין בכך, הוא ימשיך להרגיש חוסר בטחון. אז למה לסבול?

מילוי קמטים מחירים – לא חסרים פתרונות

גם במידה וזה לא מקרה של חיים או מוות, כשאתם לא מרגישים בטוחים בעצמכם, יש מה לעשות בעניין. שפתיים חושניות, הגדלת חזה, מילוי קמטים – ובסה"כ מדובר על כמה דוגמאות פופולאריות מהתחום של האסתטיקה והרפואה. היום מציעה הרפואה סוגי טיפולים רבים, מסובכים או פשוטים, שעשויים לפתור לא מעט בעיות וגם לשדרג את רמת החיים שלכם.

מה מפריע לכם?

בהנחה ואתם יודעים איזה חלק תרצו לתקן, ביכולתכם להתחיל בשינוי. לכו לפגישה עם איש מקצוע ובקשו להתייעץ לגבי אופציות הטיפול שיעזרו לכם. חשוב לדעת שלא בכל מצב יוכל איש המקצוע להעלים כליל את הבעיה, אבל עדיין ניתן להקטין את הבעיה וכמובן לגרום לכם להרגיש יפים.

זה לא משנה אם הדיבור הוא על עניין פשוט או טיפול רציני יותר, חשוב מאוד לוודא שאתם מטופלים על ידי רופא מקצועי. בדקו את הרקע של הקליניקה, תשימו לב גם לידע של הרופא וכדאי גם לבקש לראות תמונות של מי שעשה זאת לפניכם. זה לא חשוב אם זה הליך יחסית פשוט, אתם יכולים לסבול מנזק משמעותי, משהו שלא מומלץ לחוות.

בררו עם האחות איך בדיוק רצוי להיערך נפשית לקראת הטיפול, ושימו לב להנחיות הרופא המטפל. בשורה התחתונה, עוד מעט תעברו הליך לא פשוט וודאי תרצו לעשות זאת לפי כללי הבטיחות, שכן אחרת אולי תידרשו לחזור שנית על התהליך.

אם יש לכם עוד שאלות או חששות, אל דאגה. מידע נוסף בנושא ניתוחים אסתטיים ועצות מפי המומחים, ניתן לראות בפורטל שלנו כן, גם אתם יכולים להנות מגוף מושלם!

ישנה תגובה אחת על “למי מיועד ניתוח למילוי קמטים ?

  1. אין לי שום דבר נגד ניתוחים פלסטיים. אבל אני בעצמי לא מסוגלת לעבור אותם, לא יודעת אולי הבעיה לא עד כד כך מפריעה לי. מעדיפה למשל לטפל בכתמים שיש לי על הפנים בעזרת מוצרים שאמורים לטשטש כמו למשל סרום של אסתי לאודר- אילומיניישן לפנים. שווה לנסות מוצרים כאלה או אחרים לפני שפונים לשולחן הניתוחים..:)

כתיבת תגובה