למצוא טיפים להפסקת עישון

גוברים על הניקוטין. חשבתם פעם כמה זמןדרוש לכם כדי להפסיק לעשן? שלושה ימים, שבוע וקצת, 6 חודשים, 3 שנים? בכנות, ממש לא פשוט להעריך ולקבוע. לחלק מהאנשים עישון הוא הרבה יותר מסתם תחביב , הוא הדרך לפרוק לחצים, ולצערנו הרב, כמה שמתנסים ב"תחביב" הרע הזה בשלב מוקדם יותר כך פחות קל להפסיק.

הסיגריה הראשונה שלי הייתה בזמן התיכון, דבר שהתחיל כסקרנות טבעית, לדאבוני נמשך כהתמכרות אובססיבית, עד שהפסקתי לפני שנה.

אז אם גם אתם מקורבנות העישון, או אבא שלכם, ואתם זקוקים למידע לגבי תופעות לוואי הפסקת עישון הגעתם לבלוג הנכון.

אילו דרכים ישנן על מנת להיגמל סופית?

בשנים האחרונות, עומדות בפנינו הרבה שיטות ואופציות להפסיק לעשן, אולם איך יודעים מה יצליח בשבילכם? יש מחקרים שמראים שזה אישי לחלוטין, ועל כן רצוי לברר ולדבר עם קרובי משפחה בעלי אופי דומה לשלכם, בשביל להבין מה סייע להם בגמילה מהעישון.

טיפים להפסקת עישון התחלה נהדרת!

יש אנשים שמחליטים ואומרים : נמאס לי לעשן והם מצליחים בקלות, ולאלו שלא, יש מספר אופציות שמצליחות לעזור:

מטפלים וטיפולים – כמו לדוגמא תרופות שונות, או היפנוזה. (הכרחי לשים לב שחלקם מצריכים השגחה רפואית ועלולים ליצור תופעות לוואי לא קלות, ולכן מומלץ מאוד לבדוק היטב מה אתם קונים וצורכים).

ספרים להפסקת עישון – יש מספר ספרים שנתנו השראה להרבה אנשים להפסיק, כמו לדוגמא הספר של הסופר אלן קאר, ספרים כמו זה הועילו ועזרו אף למספר גדול של מפורסמים להיגמל – כמו לדוגמה השחקן הענק אנתוני הופקינס והשחקן אשטון קוצר.

סדנאות – יש המון סדנאות בפורמטים שונים, שאת רובן ניתן למצוא באינטרנט. הסדנאות האלו מבוססות על סיוע מאנשים בעלי אותה הבעיה, כמו שקורה בסדנאות תמיכה למכורים לניתוחים פלסטיים .

כפי שניתן לראות, יש מספר גדול של דרכים ואמצעים להפסיק, אולם לרוב המעשנים מה שחסר הוא הרצון, הרצון לומר לכולם "נמאס לי" "היום אני מפסיק". ברגע שתחליטו שאין יותר התחכמויות תעשו את הצעד החכם הזה, ההמשך יהיה יותר נוח, במיוחד אם התמזל מזלכם ויש לכם תמיכה מהסביבה, זה מה שעזר לי.

נקודת קטנה לסיום, חשוב מאוד לזכור שהעשן לא מפלה ובפוגע בכולם – בילדים, בחברים לעבודה ואפילו בחיות המחמד שלכם.

היה ואתם רוצים להפסיק ומעוניינים לקבל עוד מידע בנושא אתם יכולים לקרוא מאמרים נוספים שלי.

כתיבת תגובה