למצוא מעסיקים רציניים


אין יותר צבא? מוכנים לנסות משהו חדש?

אחרי שגומרים עם שנים ארוכות במסגרת, מרבית האנשים הצעירים רוצים לנוח ולהנות, וכנראה שאין דרך נוחה יותר בשביל לעשות זאת מאשר לבקר קצת בעולם שבחוץ.

לחלקנו מספיקה חופשה קצרה לאילת, אך לחלק מהאנשים יש צורך בטיול ממושך ליבשת רחוקה. המנהגים המקומיים, המאכלים החדשים והמראות השונים שכל-כך רחוקים מאלה שקיימים פה – הופכים את הטיול הזה להרפתקה חד פעמית שלא כדאי להחמיץ.

הבעיות מתחילות כשמדברים על מחירים. טיסות ומחייה בחו"ל עולות לא מעט כסף, ואם אתם רוצים לשהות בחו"ל לתקופה ארוכה חובה להגיע עם חסכונות בבנק. ואם אין מספיק זמן לחסוך, אבל החלום שלכם הוא לנסוע לאסיה?

לעבוד במדינה זרה – הדרך המוצלחת ביותר לבקר בחו"ל

במקום לעבוד קשה בארץ במשך שנה, לחסוך סכום קטן ולבזבז את זה בבת אחת על חופשה קצרה, ניתן לעשות את זה קצת אחרת. מה למשל? למצוא עבודה בקנדה, להרוויח לא מעט כסף ובזמן זה גם לטייל ולראות מקומות חדשים.

זה לא סוד, עבודה בחו"ל תצריך סידורים רבים. חובה קודם להשיג אישורי עבודה ולברר פרטים בנושא קידומת לארצות הברית. אבל אל דאגה, עם מעט היערכות מוקדמת זה יהיה ממש פשוט לעבוד בחו"ל.

מה הדבר הראשון שצריך לעשות? היכן יש מידע בנושא קידומת גרמניה?

לפני שעוזבים את ישראל לתקופה של כמה חודשים לפחות, חשוב מאוד לסדר כל מיני דברים; לפני הכל, צריך להוציא ויזת עבודה או אישור תקף אחר בכדי לעבוד ע"פ החוק במדינה שבחרתם.

השלב הבא הוא למצוא מעסיקים רציניים. לא כול העבודות בחו"ל מתאימות לכם, ולא בכולן תקבלו תנאי מחייה נוחים ושכר גבוה. מתחילים מלחפש חברות ישראליות גדולות שבאמת מקיימות מה שהן מבטיחות, ואם יש צורך ניתן להיוועץ בישראלים צעירים שכבר עשו זאת.

לקבלת מידע שימושי לגבי ויזות וטיסות או קידומת לחו"ל לא צריך ללכת רחוק. אתר האינטרנט הבא www.terminal.co.il/ מאגד בתוכו שפע של מידע חשוב שישראלים צריכים לדעת לגבי עבודה באוסטרליה.

כתיבת תגובה