למצו את חברת מנעולן נתניה?

לא מוצא את המפתח לרכב? שוב מאחרים לעבודה?

פחות או יותר כל אחד מצא את עצמו באיזשהו שלב מחוץ לדירה ללא המפתח. כשזה קורה, אופציה אחת היא להיכנס להיסטריה, או לבדוק לגבי מנעולן נתניה. לקרוא למנעולן מוסמך בימינו – זו עבודה די פשוטה; אין בעיה למצוא מבחר עצום של פורצי מנעולים מקצועיים הזמינים 247.

מה חשוב לדעת

מנעולן מומחה מנוסה יהיה חייב לשאת איתו רישיון אותנטי שהנפיקה לו המשטרה. לעומת זאת, עליכם חלה החובה לתת לו מסמך כלשהו, המוכיח שאתם גרים בבית הנעול. חשוב שתוודאו שהצילינדר שמיועד לדלת הנעולה יגיע באריזתו המקורית. את מחיר העבודה אפשר לסגור מראש, ע"פ שווי העבודה ושווי הצילינדר. ברוב הפעמים, מחיר עלות להחלפת הצילינדר הינו כ150 ₪.

כאשר אתם מחפשים מנעולן רמת השרון, בִּדקו הצעות ממקורות מוסמכים, תוכלו לבקש לראות פעולות קודמות של המנעולן שבחרתם, ודברו איתו מעט – שתהיו יותר רגועים. למרות הִתרבוּת המקצוענים המוסמכים, לא חסרים נוכלים שישתמשו בשליטתכם הנמוכה בנושא. בידקו כמה אופציות לפני שהחלטתם סופית. ברור, יהיו מקרים דחופים ומצבים בהולים פחות, בהם נזדקק לפורץ, ולעיתים אין זמן להשוואה בין מנעולנים. לכן לכו אחרי מה שאתם מרגישים.

מה לא עושים

קיבצנו בשבילכם מספר טיפים מקצועיים אשר יסייעו לשמור על אורך החיים של הצילינדר בדלת, הכל כדי שלא תצטרכו להזמין נותן שירות:

שימון המנעול: על מנת להימנע מהצטברות של אבק ותקיעה של הצילינדר, השתמשו מדיי פעם בתרסיס שימון ייעודי.
אגרסיביות: שימו לב לא להפעיל משקל, אל תדחפו חפצים לתוך הצילינדר.
תשומת לב: אל תשתמשו במפתח שלא מתאים. כדי שלא תתבלבלו, אפשר לצבוע את המפתחות שלכם, או הַדביקו מדבקות.

למרות הטכנולוגיה ואע"פ שכבר יש אפשרויות אבטחה מתקדמות, דוגמת מנעול ביומטרי, בשלב זה אין ממש תחליף למנגנון הנעילה הטיפוסי, ובשלב זה – הוא צורת הנעילה שרוב הציבור בחר, גם מבחינת תמחור וגם מבחינת נוחות השימוש.

כתיבת תגובה