לעבוד באירופה או אולי בארה"ב?

רוצה לשנות אווירה? כשהייתי בן 10, אחד מבני דודיי טס בשביל לעבוד באוסטרליה שנה שלמה. ההורים השתגעו מדאגות וחיכו רק שיחזור. לאחר מכן, כשחזר לארץ, הוא סיפר על מסעות וטיולים, קניות מכל סוג, הרפתקאות מגוונות, וחסכונות רבים. קינאתי בו כ"כ… בהשראת החוויה שלו, אחרי שהשתחררתי מצה"ל עשיתי טיול משלי, ובשלב זה נפלה בידי הזכות לפרט לכם כל מה שתרצו בעניין לעבוד באירופה.

עבודה בין השאר.

הרווח שלך מעבודה בחוץ לארץ זה שאתה זוכה בטיול ארוך ומספק. אין פה ויכוח, העבודה קשה גופנית והמשמרות ארוכות, אולם עדיין, אתה חי בעצמך, נטמע בתרבות אחרת וחווה חוויות מרתקות במדינה שונה תקופה ארוכה. כל זאת בלי שכתבתי על הכסף הגדול שלוקחים הביתה. פרט לדברים הללו, במהלך השהות שלך במדינה הזרה, תוכל, בתנאים מסויימים להתחיל בלימודים של מקצוע כלשהו, וליישם אותו בחו"ל לקראת שובך לשוק העבודה הישראלי.

חשוב לך לקרוא על עבודה באירלנד? כל הפרטים בהמשך.

מה לגבי ויזה?

בשביל להיכנס לחלק מהמדינות, יתכן ותצטרך להוציא ויזה; כאשר כל מדינה והתנאים שקבעה לעצמה לגבי שהות תיירים. לעתים, סוג האשרה משתנה לפי אופי ביקורך, אך עדיין, כשתצטרך אשרת כניסה מסויימת – תהיה חייב להביא תמונות דרכון, להוציא דרכון מתאים ולהתראיין אצל הקונסוליה המיועדת. מוטב עבורך להתעדכן לפי השגריר הרלוונטי בנושאי הוצאת הויזה, על כל מקרה, כתבתי פה כמה דברים בגדול שאולי יעזרו:

חלק נרחב מתהליך הוצאת הויזה ניתן לעשות ע"י האינטרנט. סרוק את הדף הרלוונטי כדי לחסוך לעצמך בלאגן.

הסתרק והתלבש יפה; כמו בדייטים, הרושם הראשוני שתשאיר הוא סוּפר-חשוב.

הכן תמונות דרכון עדכניות. אם לא הספקת – בדרך כלל אם תמהר, תצליח לנפק תמונות כאלה בצלמניות המצויות בקרבת מקום.

הקפד שלקחת עליך כמה מאות שקלים, על כל מקרה.

מהן העבודות בדר"כ?

אמנם, בחיים יש הפתעות, אך חשוב לציין, סוגי העבודה לצעירים כמוך – אינם רחבים מדיי, ויכללו בדר"כ מכירת ציורי שמן ובייביסיטר. ועם זאת, בכל עיסוק – סגנון מיוחד משלו, תלוי במדינה הספציפית והיחס של הבעלים.

צריך מידע ספציפי בעניין מציאת עבודה בחו"ל?שלח תגובה למאמר ואנסה לסייע לך על סמך ניסיוני. שיהיה בכיף!

כתיבת תגובה