לעבוד בארהב וביעדים נוספים

ככה עבדתי בארה"ב… כשהייתי ביסודי, אחד מאחיי הגדולים עבד במכירות בארצות הברית אחרי הצבא. ההורים השתגעו מדאגה ורצו שיחזור. ואז, כשחזר ארצה, זה היה לאחר טיול רציני, בזבוזים מאסיביים, עשרות הרפתקאות, וחשבון בנק מנופח. כ"כ קינאתי… מתבקש שכשהגעתי לגיל המתאים החלטתי לעבוד בחו"ל, ובשלב זה יש לי האפשרות להסביר לכם בפירוט על החוויות שלי בעניין לעבוד בארהב.

זאת לא רק עבודה.

הרווח שלך מלעבוד במדינה אחרת הוא שזכית בכמה חוויות נלוות. אמת, העבודה לא קלה והמשמרות ארוכות, אולם עם זאת, אתה מטייל לבד, סופג תרבות חדשה וסופג הרפתקאות במקומות חדשים תקופה ארוכה. כ"כ הרבה פלוסים בלי שכתבתי על כמות הכסף הגדולה שתקבל מעבודתך. מעבר לכך, בזמן שתשהה בחוץ לארץ, יהיו פעמים שתוכל להירשם ללימודי תחום כלשהו, ולהתמקצע לפני חזרתך לעבודה בישראל.

ומה בדבר לעבוד בארה"ב? תכף תקבל תשובות.

ויזה כבר יש?

כשתרצה לבקר בחלק מהמדינות, ייתכן ותצטרך להנפיק ויזת עבודה; כאשר כל מדינה והחלטותיה הספציפיות לגבי כניסת תיירים. יהיו פעמים שסגנון האשרה משתנה בהתאם למטרת הביקור, אבל לרוב, כשתצטרך לסדר לעצמך ויזה – תהיה זקוק להצטלם לתמונות דרכון, להוציא לעצמך דרכון ולתאם פגישה עם הקונסוליה הרלוונטית. רצוי שתתעדכן על סמך השגרירות המדוברת בנושא התנאים עבור תנאי קבלת הויזה, ובכל זאת אתן מספר עצות שעשויים לעזור:

את מרבית ההליך יתאפשר לך לעשות על ידי אתר השגרירות. כנס מדי פעם לאתרים הרלוונטיים על מנת לחסוך לעצמך בלאגן.

השתדל להיראות טוב; כמו בדייט, הלוּק שלך הוא קריטי מאוד.

זכור להביא תמונות פספורט מעודכנות. במידה ואין לך – בד"כ אם תמהר, תוכל לנפק תמונות כאלה בחנויות צילום המצויות ליד השגרירות.

דאג שלקחת איתך כמה מאות שקלים, למקרה ו…

מהן העבודות המוצעות?

אני לא אתווכח, יש יוצאים מהכלל, ובכל זאת, תחומי העבודות לצעירים ללא ניסיון – אינם מגוונים במיוחד, ויכללו בדר"כ עבודות מכירה למיניהן ואריזות. עם זאת, בכל סוג עבודה – סטייל מיוחד משלו, בהתאם למדינה ויחסי ממונים-עובדים.

מוכרח לקבל אינפורמציה ספציפית יותר בעניין מעבר לחו"ל?הגב לי פה ואשתדל לעזור לך לפי מיטב ידיעתי. דרך צלחה!

כתיבת תגובה