לעבוד בחו"ל ולטייל

עשרות אלפי ישראלים יוצאים לעבוד בחו'ל מדי שנה – סטודנטים בחופשת הקיץ, חיילים משוחררים וגם אנשים שרוצים למצוא אפשרויות רווחיות מחוץ לגבולות ישראלי. ואתם?חשבתם פעם על האופציה לקחת את הדברים, להזמין דילים לחו"ל ולהתחיל בחיים חדשים במקום אחר? לעתים היינו רוצים להחליף לזמן מה את החום הישראלי בשקט אירופאי, לחוות את החיים הנוצצים באמריקה, או לתפוס שמש באוסטרליה. ומה לגביכם? גם לכם מתאים לעבוד במקום, למשל?

מזה שנים רבות שהעובד הישראלי יודע שלשם קבלת הזדמנויות העסקה כדאיות שווה לו ללכת לעבוד בחו'ל. הצעות עבודה בארצות הברית, למשל, מציעות לכולנו את האופציה לעשות המון כסף ומהר, דבר שמפתה רבבות גברים ונשים לטוס למקומות אחרים ולעשות הרבה מאוד כסף בתקופה קצרה.

מרבית הישראלים הטסים לעבוד מעבר לים בוחרים באפשרות לעשות זאת למשך זמן מוגבל, להרביץ עבודה אינטנסיבית ולחזור לארץ עם סכום כסף שמספיק למימון כל ההוצאות של השנה או השנתיים הקרובות. אנשים אחרים מתלהבים ובוחרים להשתקע למשך שנים במקום אחד, או לשנות אווירה מדי כמה חודשים ולטייל בעולם.

רוצים עבודה בחו"ל? באמצעות רשת האינטרנט אפשר בקלות למצוא מאות חברות השמה אשר ישמחו להציע לכם מגוון משרות בכל מקום בעולם. מעוניינים לקבל הצעות עבודה באירופה? אין בעיה! ההיצע רב וגם הכסף.

אבל רגע לפני שאתם חותמים על חוזה ותופסים את הטיסה לכיוון האופק חשוב לקחת בחשבון כמה דברים:

* בררו עם חברים שכבר עבדו בחו'ל אם הם יכולים להמליץ לכם על חברה מסויימת מנסיון אישי, כדי להימנע מהתקשרות עם חברה שרק תנצל אתכם.

* זיכרו שלא כל העבודות מתאימות לכולם. בררו מה כל האופציות ואיפה תהיו ממוקמים, מכיוון שאולי לא מתאים לכם לעבוד בדיג באלסקה, אבל אופר בסן פרנסיסקו ממש כן.

* עבודה מרוחקת מהבית אינה תמיד דבר פשוט – הכינו את עצמכם לחוש געגועים עזים ובדידות.

* ולבסוף, העיקר שיצא גם לבלות ואל תתמכרו למרדף אחרי הכסף.

רוצים לשמוע עוד על דילים לאירופה? דילים לאמסטרדם? בואו לקבל המלצות באתר שלנו בהצלחה במציאת עבודה!

פרטים נוספים והמלצות באתר www.2badam.org

כתיבת תגובה