לעבור לבניין אחר


החלטתם שאתם חייבים שינוי? עוברים לדרום? אין הרבה אנשים אשר שוכנים כל החיים באותו מקום. בקצב החיים של היום אנו חייבים להחליף מקום מגורים כמה וכמה פעמים עד שיגיעו למחוז חפצם. יש הרואים מעבר דירה תהליך מעייף וארוך. מאמר זה יתן לאלו מכם שעוברים דירה בשנה הבאה, ובו תחשפו למספר נק' למחשבה על קרטון אריזה.

הסתכלו על חצי הכוס המלאה

קבלו את זה בצורה טובה. לא מעט אנשים עוברים דירה מסיבה טובה כמו שדרוג לבית פרטי גדול יותר, מרווח יותר או כשסיימו לבנות דירה חדשה. אין מחלוקת, המעבר הוא שלב מתיש נוסף אבל גם אותו אפשר להעביר בשלום.

חברות הובלה ואחסנה – כל הדרכים למעבר דירה קל, מהיר וללא כאבי ראש

אל תחכו לרגע האחרון, עברו על כל האפשרויות להעברת הרכוש שלכם כחודש לפני. אם תפעלו כך תחסכו בהוצאות ותהיו ערוכים למעבר הדירה בצורה אולטימטיבית.

לא מוצאים דקה לארוז? כיום תוכלו למצוא חברות שיכולות לתת שירות אריזה בנוסף לשירותי ההובלה. צוות אורזים מנוסים יבוא לעסק מס' ימים לפני יום ההובלה כדי לארגן בקופסאות את כל החפצים שלכם.

אם במקרה מכריחים אתכם להתפנות מהירה לפני התאריך בו מאפשרים לכם להכנס לבית החדש אל חשש! בכל רחבי הארץ ביכולתכם למצוא מספר חברות שבבעלותן מחסנים המשמשים למטרת אחסון תכולת דירות. תוכלו להשכיר את המחסנים למס' חודשים איך ניתן למצוא אחסון ליותר זמן ואף תקבלו מחיר טוב יותר.

אל תתפשרו על שירותי אריזה

אם אתם אלו שאורזים את הדירה או שהעדפתם לשכור את שירות חברת ההובלות למטרה זו כדאי לארוז את הדברים היקרים לכם עם הרבה מחשבה אם אתם רוצים שהם יגיעו בשלום לדירה החדשה שלכם. הדבר האחרון שתרצו הוא שפסל הסברובסקי שסבתא מזל נתנה לכם בירושה לא ישרוד את טלטלות הדרך, נכון?

לא מתקמצנים על מובילים, לא כל אחד עם משאית יוביל את חפצכם בבטחה. הובלת חפצים מסוימים כמו: פסנתר, מקרר וכדומה דורשים כושר נשיאה ומיומנות רבה. כמו כן, רהיטים מסוימים כמו: שידות מעץ מלא, ארונות אשר יזדקקו לפירוק והרכבה. עקב כך, בדקו שהמובילים מסוגלים לבצע את זה. פעולה זו דורשת תשלום בנפרד.

תבדקו את חדר המדרגות בבניין הנוכחי ובבניין אליו אתם מעבירים את החפצים. אם אתם רואים שדלת הבניין צרה מדי יתכן ותצטרכו לשכור שירותי מנוף.

יש לכם אופציה לשכור שירות מנופאי מחברה אחרת אך הדרך הטובה יותר היא להתקשר ולבדוק אם חברת ההובלה אותה שכרתם לביצוע המלאכה נותנת שירותי מנוף, כך תחסכו מעט בעלות. יש מקרים שמומלץ לקחת מנוף להובלה, גם אם אין אתם חייבים. השכרת מנוף תחסוך טלטול מיותר של החפצים במעבר בין החדרים.

הייתם שמחים לשמוע עוד פרטים? צריכים המלצות? גלשו עוד היום לאתר הבית http://www.movehome.co.il/ ותמצאו טיפים, מאמרים והצעות מחיר מהטובים בתחום

.

כתיבת תגובה