לקנות לול לתינוק בלי לפשוט את הרגל

מוצרי תינוקות איכותיים

חשש עיקרי שלא עזב אותי כשבטני תפחה נגע לדרכים בהן אוכל לשמור על המתוק שעתיד לקרוא לי אמא, כיצד אוכל לדוגמא להוציא אותו לעולם ולהכניסו לאוטו בראש שקט?

לאחר השקעת מחשבה רבה וצבירת המון ידע מפורומים שונים הבנתי פתאום משהו חשוב – עליי לצרוך מוצרים לילד באופן מושכל. רק ככה ניתן להתכונן כהלכה למהפך הגדול שלי לאמא שתמיד נועדתי להיות.

לול לתינוק

נכון, שוק מוצרי הפעוטות עמוס באינספור מותגים של מוצרים שונים ומשונים, שבדרך כלל מתיימרים להיות הראשונים בין מתחריהם. גם אם רובם ככולם מציגים תו תקן המעיד על חוזק ואיכות, אנו כהורים צריכים לזכור להכיר את השימוש מעבר למידע בתוך עלון ההוראות.

אחת הדוגמאות הבולטות היא הפעם בה אנו מנסים בכיליון עיניים משהו עליו שמענו חוות דעת חיוביות מפיהם של מנוסים מרוצים. אך להפתעתנו, אנו נאלצים לגלות שכשם שלא תמיד כולם מחזיקים באותו טעם מוזיקאלי, כך לא כל זאטוט תופס את אותה ההנאה מהמוצר אותו כה שיבחו לפנינו. ומפאת זאת אני מדגישה בפניכם, זוגות הורים צעירים, לבדוק טוב טוב את הפרטים עוד לפני הקנייה עליה אתם מתכננים.

איך קונים אביזרי תינוקות כהלכה?

כלל מהותי שמוטב לדעת הוא הכלל שאומר שכדאי לבצע הפרדה מוחלטת בין המוצרים שאפשר לקנות במהלך ההיריון, לבין האביזרים אותם כדאי להתאים ישירות אל הנתונים של הפעוט ולכן עדיף לחכות מעט עם הקנייה שלהם.

בין האביזרים שאותם ניתן לקנות טרם הלידה ראוי לציין: צעצועים לתינוקות, נדנדה חשמלית לתינוק, אוניברסיטה לתינוק ועוד. אבל בין כל המוצרים עמם רצוי לחכות אפשר למנות: בוסטר וגם מיטת מעבר.

מדוע ראוי להמתין עם הרכישה של האביזרים האלה?

הסיבה העיקרית שבגינה אני ממליצה להמתין הינה סיבת ההתאמה המקסימלית. פעמים לא מבוטלות, אנו נבין כי על אף שמצוין על מוצר מסויים שהוא מיועד לגילאי 0-2, בסופו של דבר הוא לא כ"כ מתאים. ככה למשל – לעתים נקנה שמלה לפי מידה ידועה, אך אז לצערנו נלמד שהיא לא באמת מתאימה.

מחפשים מידע נוסף? לחצו על הקישור הבא ודעו כי נמצא מידע לא מבוטל שבהחלט מאד יעזור לכם, אמא ואבא טריים, להרגיש בטוחים.

כתיבת תגובה