לשדרג את החלל המרכזי בבית שלכם- חיפוי זכוכית למטבח

הטרנדים החדשים בעיצוב הפנים, ממשיכים להפתיע אותנו מחדש. למשל, חיפוי זכוכית למטבח, הפך להיות אחד הטרנדים העכשוויים, במיוחד לאלה שיש להם מטבח מודרני. חיפוי העשוי מזכוכית, יכול להיות מותאם לכל גודל של קירות מטבח, היות ובניגוד לחפוי של אריחי קרמיקה, צריכים להיחתך בדיוק. כאשר מתקינים חיפוי זכוכית, ניתן להתאים מראש, את גודל חיפוי הקיר העשוי זכוכית, לגודלם המדויק של קירות המטבח. היתרונות הנוספים ש חיפוי זכוכית לקיר המטבח, שאין בהם חריצים שאוספים לכלוך וקל מאוד לתחזק אותם. הבחירה של חיפויי הזכוכית למטבח, הינה מגוונת, היות וישנם מבחר דגמים מרהיבים חלקם נועזים יותר וחלקם סולידיים שיוכלו להתאים לכל סגנון וטעם אישי.

התאמה קלה של גוון חיפוי הקיר לשיש במטבח

ישנה אפשרות הרב יותר קלה, להתאים את חיפוי זכוכית למטבח לשיש והמראה שמתקבל, יהיה אלגנטי ויוקרתי. אין לחשוש מכך שזכוכית הינה שבירה ועלולה להיות מסוכנת ולא בטיחותית, משום שהזכוכית הינה בעובי של 6 מ"מ ועברה תהליך של חיסום שהופכת אותה לחזקה מאוד ועמידה בפני חם גבוה מ שמאפיין מטבח בו מבשלים ואופים. היתרון הנוסף והחשוב הוא, שאין אי סדר, אבק או בלגן בבית כשם שיש בשיפוצים כלליים של מטבח, או התקנת חיפויים העשויים מאבן או חומרים אחרים חוץ מזכוכית. בתוך כמה שעות, ללא אבק ולכלוך, ניתן לראות את העיצוב החדש והמיוחד של המטבח שלכם. התקנה של חיפוי הזכוכית, המיועד לאזור המטבל, מתבצעת באמצעות בעלי מקצוע מיומנים, אשר עברו הכשרה מיוחדת לכך. בעלי המקצוע, קודחים כמה קדחים בקיר ומצמידים חיפוי זכוכית לקיר.

אז היכן לבחור חיפוי זכוכית למטבח?

כאשר אתם מבקשים למצוא מקצוענים בתחום חיפוי זכוכית למטבח, יש למצוא את מי שעוסק בכל עבודות הזכוכית ומתמחה בחיפויי קיר. אריאל גלאס, הינה אחת החברות הידועות ביותר בתחום חיפויי הזכוכית, ייצור מעקות זכוכית, דלתות וחלונות זכוכית, וויטרינות, סגירת חלל ועוד. בחברת אריאל גלאס, תמצאו צוות גרפי אשר יעצב לכם את ההדפסה על חיפויי הזכוכית. אריאל גלאס, מעמידה צוות מקצועי להתקנה ושירות תיקונים ואחריות מלאה על כל מוצריה.

 

 

 

כתיבת תגובה